• K-ryhmä/

Liikenneasemakonkari Paula Nikkanen luotsaamaan myös Hämeenlinnan Neste K Idänpäätä

KESKO ALUETIEDOTE 4.1.2017 KLO 8:00

K-kauppias Paula Nikkanen luotsaa jatkossa Neste K Idänpäätä. Tämän lisäksi Nikkanen emännöi myös Neste Hämeensaarta Hämeenlinnassa ja Neste K Riihimäkeä.

K-kauppias Paula Nikkasen Neste K -liikenneasemien määrä nousee jo kolmeen, kun hän vuoden alusta aloitti myös Neste K Idänpään kauppiaana Hämeenlinnassa. Hämeenlinnalainen asiakaskunta on jo osittain tuttua, sillä vuonna 2014 Nikkasen vetovastuulle tuli myös Nesteen omalla liikekonseptilla toimiva Neste Hämeensaaren asema. Neste K Riihimäellä Nikkanen aloitti kauppiaana vuonna 2008.

– K-kauppiuus on ollut mieluinen ja innostava ammatti, jonka takia olen halunnut laajentaa kauppiasuraani myös toisille liikenneasemille. Tärkeitä asioita minulle ovat yrittäjyyden lisäksi ihmisten kanssa työskentely ja asiakaskunnan palveleminen. Työpäivien parhainta antia ovat päivittäiset tapaamiset asiakkaiden kanssa, sanoo Nikkanen.

Kauppiaana asemilla toimii myös hänen puolisonsa Ilpo Kiventöyry, joka keskittyy jatkossa johtamaan Neste Hämeensaaren asemaa Paulan keskittyessä Neste K Idänpäähän ja Riihimäkeen.

Mökkiläisten huoltovarikko

Neste K Idänpää sijaitsee mökkiläisten kannalta hyvällä paikalla, hieman Hämeenlinnan keskustan ulkopuolella valtatie 10 varrella ja Katumajärven rannalla. Liikenneasemalla onkin merkittävä rooli paikallisten ja läpikulkumatkalla liikkuvien mökkiläisten huoltajana.

– Tarkoituksenamme on ainakin kehittää paikan ruokatarjontaa ja lounasta. Kahvilan roolia tullaan painottamaan, sillä asemalla käy paljon pullakahvittelijoita. Uusittu Neste K -liikenneasemien ilme ja muu sisustus Idänpäähän toteutetaan myöhemmin tänä vuonna, kertoo Nikkanen.

– Kuuntelemme herkällä korvalla kaikkea palautetta, miten asiakkaiden mielestä Idänpää olisi entistä parempi paikka asioida, kertoo Nikkanen.

Koulutukseltaan Paula Nikkanen on restonomi ja kauppiasuran aikana hän on suorittanut johtamisen erikoisammattitutkinnon sekä K-ruokamestari-valmennuksen.

Neste K Idänpäässä työskentelee kausivaihtelusta riippuen 6-8 työntekijää.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Paula Nikkanen, p. 040 517 8399
Mikko Paukkonen, Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.