Liperin K-Market Ylämylly muuttaa tien toiselle puolelle – kauppa avautuu 7.6. klo 10.00 – mediatilaisuus kaupalla klo 9.00

K-Market Ylämylly muuttaa Liperintien toiselle puolelle avautuvan liikekeskuksen tiloihin 7.6.2018, jolloin kaupalla vietetään avajaisjuhlia klo 10.00. Medialle tarkoitettu tilaisuus alkaa avajaispäivänä klo 9.00. Uuden kauppapaikan myötä kaupan liiketilat tuplaantuvat ja valikoimat paranevat.

Uuden kaupan liiketilat ovat n. 1200 neliömetriä, josta myyntipinta-alaa on n. 800 neliömetriä. Tilat tuplaantuvat vanhaan nähden, sillä vanhassa Ylämyllyssä myyntipinta-alaa löytyi vain 350 neliömetriä. Uuden kaupan osoite on Ylämyllyntie 78. K-kauppiaina uudessa kaupassa jatkavat normaaliin tapaan Mikko ja Niina Jaskari.

– Uuteen kauppaan avaamme useita uusia toimintoja entisten jo olemassa olevien lisäksi. Uutta on täyden palvelun palvelutiski liha-, kala- ja grillituotteineen. Kaupassa palvelee myös asiantunteva lihamestari, kertoo kauppias Mikko Jaskari.

– Avaamme myös asiakkaiden toivoman Piccadelin salaattibaarin. Panostamme erityisesti leivän paistopisteen toimintaan laajentamalla valikoimaa ja pitämällä huolen tuotteiden riittävyydestä. Yleisesti voisi sanoa, että tuoretuotteiden laaja valikoima on tulevan kaupan vahvuus, jatkaa Jaskari.

Ruoan verkkokauppa saapuu Liperiin

– Isona uudistuksena koko alueella on, kun lanseeraamme nykyaikaisen K-Ruoka-pohjaisen ruoan verkkokaupan juhannuksen jälkeen. Tämä parantaa huomattavasti jo olemassa olevaa keräys- ja kuljetuspalveluamme, kertoo Jaskari.

Jaskarien suunnitelmissa on rakentaa uudesta K-Market Ylämyllystä alueensa vetovoimaisin kauppa. Tarjonta rakennetaan siten, että päivittäistavaroiden ostomatkalle ei tarvitse Ylämyllyä pidemmäksi lähteä. Asiakkailta on kerätty ehdotuksia tulevaksi valikoimaksi niin kaupalla kuin kaupan Facebookissa.

– Pääosan valikoimatoiveista olemme jo ottaneet huomioon. Toiveita otetaan edelleen vastaan, eli tulkaa rohkeasti juttusille, sanoo Jaskari.

Väki lisääntyy, pidot paranee

Myös henkilökunnan määrä tuplaantuu uudessa K-Market Ylämyllyssä. Kauppiaspariskunnan lisäksi tuleva kauppa työllistää kahdeksan työntekijää.

– Uuden kaupan ympärillä pöhisee jo hyvin. Olen huomannut, että henkilökunta ja asiakkaatkin odottavat uuden kaupan avautumista innolla. Totta kai uudet puitteet vievät työssä viihtyvyyden uudelle tasolle, sanoo Jaskari.

Kaupassa on pyritty viihtyisän miljöön rakentamiseen niin materiaalien kuin kalusteidenkin tarkalla valinnalla.

– Pyrimme siirtämään vanhan pienen kaupan lämpimän ilmapiirin ja kodikkuuden moderniin ja isompaan ympäristöön. Vaikka tulemmekin olemaan pinta-alan puolesta kokoluokkaa suurempi kauppa, pyrimme olemaan ilmapiiriltämme edelleen se kotoinen kyläkauppa, mutta paljon suuremmalla valikoimalla, visioi Jaskari.

K-kauppias Mikko Jaskari, p. 050 343 4292

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi