Maria Saarnio aloittaa K-Supermarket Alavuden ja K-Market Asematien kauppiaana

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.4.2019

Maria Saarnio aloittaa 28.4. Alavuden K-Supermarketin ja K-Market Asematien kauppiaana. Maria on kauppias viidennessä polvessa ja hänen suvussaan on kauppiuutta 122 vuoden ajalta. Alavudelle Maria tulee Seinäjoelta, jossa hän luotsasi kolmea K-Marketia.

• Olo on samaan aikaan innostunut, jännittynyt ja malttamaton. On upeaa päästä niin hyvin hoidetun kaupan kauppiaaksi. Edeltäjäni, Olli Pehkonen, on tehnyt erinomaista työtä ja kauppa on kaikin puolin hyvässä kunnossa. Joten isot on saappaat täytettävänä, kuvailee Maria tunnelmiaan.

Laadukas asiakaspalvelu on sydämen asia

• K-Supermarket Alavus tulee olemaan laadukas ja luotettava, palveleva iso lähikauppa. Valikoimaa tullaan hiomaan entisestään, jossa korostuvat asiakastoiveet, lähellä tuotetut tuotteet sekä erityisruokavaliot. Asiakkailla on aina vastassaan palvelualtis, ammattitaitoinen ja hyvällä fiiliksellä varustettu henkilökunta. Vastuullisuus on tärkeässä roolissa kaikessa tekemisessämme, joka näkyy juurikin esimerkiksi paikallisuuden korostamisessa ja henkilökunnan hyvinvoinnissa. Näiden lisäksi tarjoamme kattavat lisäpalvelut, joita ovat muun muassa houkutteleva Herkkutori, ruoan verkkokauppa kotiinkuljetuksineen, postin palvelut jne, hehkuttaa Maria.

• K-Market Asematiellä korostuu asioinnin helppous ja nopeus, jossa valikoima räätälöidään asiakaslähtöiseksi. Myös Asematiellä asiakkaita vastassa on palveleva, ammattitaitoinen ja hyvällä fiiliksellä varustettu henkilökunta, hän jatkaa.

• Molempia kauppoja yhdistää laadukas asiakaspalvelu, joka tulee olemaan meille kaikille sydämen asia, Maria lupaa.

• Odotan kovasti että saan tutustua alavutelaisiin ja kuulla heidän toiveitaan sekä ideoitaan kaupan kehittämiseksi. Kehotankin asiakkaita vetämään hihasta ja tulemaan juttusille.

Maria on saanut kauppiasyrittäjän geenit jo syntyessään ja hänelle on kunnia-asia saada jatkaa sukunsa kauppiasperinteitä. Maria kiittelee vanhempiaan, jotka ovat olleet tärkeässä roolissa hänen kauppiasuransa alkumetreillä.

• Kauppa on aina ollut iso osa elämääni. Olen nyt toiminut kaksi vuotta unelma-ammatissani Seinäjoella K-Market Nurmon, K-Market Upan ja K-Market Ruukintien kauppiaana.

Marian vapaa-aika kuluu perheen kanssa touhutessa.

Lisätietoja: K-kauppias Maria Saarnio, puh. 040 542 7817

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.