Marjo Voutilainen aloittaa kauppiasuransa K-Market Soramäessä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 2.10.2019

Marjo Voutilainen aloittaa 20.10.2019 kauppiasuransa Hollolan K-Market Soramäessä.

”Tuntuu hienolta päästä aloittamaan kauppiasura Soramäen ostoskeskuksessa. Hollolassa on ollut historiatietojen valossa asutusta jo ainakin 8000 vuotta, joten perinteitä kaupan pitoon lähiössä löytyy. Ruokakauppa on vakiinnuttanut asemansa 70-luvulla rakennetussa ostarissa ja tunnen suurta ylpeyttä päästessäni palvelemaan lähialueen asukkaita” iloitsee uusi kauppias Marjo.

Kodikas ostopaikka arkeen ja juhlaan kyläkauppahengessä

”Haluan tarjota kattavan valikoiman lisäksi asiantuntevan ja lämminhenkisen asiakaspalvelun yhdessä henkilökuntani kanssa. K-Market Soramäki on pieni ja kodikas ostopaikka kyläkauppahengessä. Helppo ja nopea asiointi laajalla aukioloajalla on kilpailuvaltti alueella. Lisäksi tulen itse häärimään paljon hyllyjen välissä ja toivon, että asiakkaat tulevat tutustumaan ja kertomaan rohkeasti toiveitaan” Marjo pyytää.

Marjolle kaupan ala on tullut tutuksi Lahden Anttilassa, siellä hän työskenteli 10 vuotta. Yrittäjähenkisyys heräsi hänen ollessaan puolisonsa rinnalla yrittäjänä toiset 10 vuotta Esso-, St1- ja Neste-liikenneasemilla Heinolassa ja Lahdessa. ”Päivittäistavarakauppa on tullut tutuksi parin viime vuoden aikana K-Market Sipurantiellä ja K-Supermarket Ahtialassa. Olen ollut niissä suorittamassa kauppiasharjoitteluani. Uuden oppiminen ja itsensä haastaminen pitää mielen virkeänä ja työn motivoivana”, kertoo Marjo.

K-Market Soramäki on Marjon neljäs lapsi

Marjon perheeseen kuuluu kolme jo lähes aikuista poikaa ja säännöllisestä ulkoilusta pitää huolta perheen koira. Marjolle yrittäjyys on ennen kaikkea elämäntapa. ”Nyt kun lapset ovat jo isoja, voin täysin sydämin keskittyä oman yrityksen pyörittämiseen ja sanonkin leikkisästi, että kauppa on minun neljäs lapseni”, vitsailee Marjo puolitosissaan.

Lisätietoja: K-kauppias Marjo Voutilainen, puh. 040 701 7454

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi