Marko ja Minna Heinäaro kauppiaiksi K-Market Ahvenlammelle Lappeenrannan Pulpissa

Marko ja Minna Heinäaro aloittavat kauppiaina K-Market Ahvenlammella. Kauppapaikka on Heinäaroille toinen, sillä he jatkavat kauppiaina myös K-Supermarket Piranassa Joutsenossa.

– Tuntuu hienolta lähteä vetämään myös K-Market Ahvenlampea. Asiaa oli pohdittu pitkään ja on helpottavaa kun saimme päätöksen tehtyä. Kauppahan on hyvässä kunnossa ja hyvän henkilökunnan hoidossa, joten kehitämme toimintaamme hitaasti harkiten, sanoo kauppias Marko Heinäaro.

– Kaupan valikoimaan tuodaan uusia tuotteita paikallisilta toimijoilta ja muutenkin tuotevalikoimaa hiotaan asiakkaiden toiveiden mukaan, jatkaa Heinäaro.

– Toiminta jatkuu kuten tähänkin asti. Vanha tuttu henkilökunta jatkaa edelleen kaupassa, vaikka kauppaa lähteekin vetämään nyt K-kauppias. Teemme yhdessä entistäkin hienomman K-Marketin, sanoo Heinäaro.

Heinäaron mukaan samalla alueella toimivat K-Supermarket Pirana ja K-Market Ahvenlampi täydentävät toisiaan. K-Market toimii nopean ostamisen täydennysostopaikkana ja K-Supermarket Pirana on laajalla valikoimallaan erinomainen pääostospaikka paikallisille asiakkaille.

Lisätietoja: K-kauppias Marko Heinäaro, puh. 040 546 1101

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.