Marko Mondolin ja Kaisa Lahtovaara-Mondolin K-kauppiaiksi Turun Rautatientorille

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.1.2018

Turun rautatieaseman kupeessa sijaitseva K-Market Läntinen Pitkäkatu remontoidaan tammikuun aikana uuteen uskoon ja avataan uudistettuna 1.2.2018. Kaupan nimi on jatkossa K-Market Rautatientori, ja kauppiaina aloittavat Marko Mondolin ja Kaisa Lahtovaara-Mondolin.

Marko ja Kaisa lähtevät kehittämään Rautatientorille turkulaista lähikauppaa, joka huomioi alueen asukkaiden ja matkailijoiden toiveet.

"Take away -valikoima laajenee ja uudistuksen mukana kauppaan tulevat mm. oma paistouuni ja kahvipiste. Otamme valikoiman kehittämisessä vahvasti huomioon asiakkaidemme toiveet. Myös turkulaisuutta tuodaan mukavasti esiin. Kaupan päälle meiltä saa aina myös hyvän mielen", Marko Mondolin heittää.

Kauppiaan työssä parasta ovat ihmiset

Marko ja Kaisa ovat toimineet kauppiaina vuodesta 2012, ensin K-Market Pernossa ja sittemmin K-Market Kaarina Centerissä. Ennen kauppiasuraa Marko teki viidentoista vuoden ajan töitä K-ryhmän palveluksessa esimerkiksi kauppalogistiikan neuvojana. Kaisa on työskennellyt kaupan alalla koko työuransa.

"Kauppiaana parasta on, kun saa olla päivittäin ihmisten kanssa tekemisissä. Vannomme hyvän ilmapiirin nimeen, ja haluamme olla niin asiakkaille kuin henkilökunnallekin helposti lähestyttävä kauppiaspari", Marko toteaa.

K-Market työllistää noin seitsemän kaupan alan ammattilaista. Kaikki K-Marketeiksi muutetut entiset Siwat ja Valintatalot siirretään K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 loppuun mennessä.

Vapaa-aikansa Marko ja Kaisa viettävät perheen ja ystävien kanssa. Lomilla kauppiaspari suuntaa lähes aina Turkin aurinkoon. "Eiköhän sieltäkin jokin tuote löydä tiensä kauppamme valikoimiin", Marko vinkkaa.

• Marko Mondolin ja Kaisa Lahtovaara-Mondolin aloittavat K-Market Rautatientorin kauppiaina. Kauppa suljetaan tammikuun alussa remonttia varten ja avataan uudistettuna 1.2.2018.

K-kauppias Marko Mondolin, puh. 050 306 4004.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: