Markus Eloranta kauppiaaksi Porin K-Market Kaanaan – samalla kaupan nimi muuttuu Pikku-Juhanaksi

K-kauppias Markus Eloranta ottaa toiseksi pisteekseen 7.5.2018 K-Market Kaanaan, jonka nimi muuttuu K-Market Pikku-Juhanaksi. Eloranta jatkaa kauppiaana myös K-Market Pihlavassa.

– Otan uuden kauppapaikan innolla vastaan. Meri-Pori on alueena minulle jo varsin tuttu ja varmasti suurin osa asiakkaistakin, jotka ovat asioineet toisessa kaupassani, sanoo kauppias Eloranta.

– Tulemme kehittämään henkilökunnan kanssa K-Market Pikku-Juhanasta viihtyisää kyläkauppaa, jossa asiointi on nopeaa ja tunnelma kodikas, jatkaa Eloranta.

Elorannan nykyinen kauppapaikka K-Market Pihlava tunnetaan paikallisten asukkaiden suussa edelleen kaupan vanhalla markkinointinimellä K-Market Juhanana. Eloranta halusi yhtenäistää kauppojensa kytköstä toisiinsa ja niinpä K-Market Kaanaa muuttuu nimeltään Pikku-Juhanaksi.

– Tulemme ottamaan valikoimiin nyt myös paikallisia tuotteita, joita ei kaupassa pahemmin ole ennen ollut. Valikoimia selkeytetään ja niihin tehdään päivityksiä. Asiakkaiden toiveet ja terveiset kaupan kehittämisen suhteen olisivat varsinkin nyt alussa erityisen arvokkaita, kertoo Eloranta.

– Henkilökunta on asiantuntevaa. Olen ehtinyt tutustumaan jo hieman jokaiseen ja jatkan heidän kanssaan innolla yhteistyötä ja kaupan kehittämistä, summaa Eloranta.

Uuden K-Market Pikku-Juhanan virallisia avajaisia vietetään kesäkuun alussa. Päivä tarkentuu toukokuun aikana.

K-kauppias Markus Eloranta, p.
040 716 0224

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi