Mika Parviaiselle kaksi uutta kauppaa Kuopion sataman alueella

K-Market Sataman kauppias Mika Parviainen (35) aloittaa K-Market Itkonniemen kauppiaana 11.syyskuuta. Lokakuussa hänen luotsattavakseen siirtyy vielä K-Market Makasiini. K-Market Itkonniemi on entinen Siwa ja K-Market Makasiini entinen Valintatalo.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.9.2017

Mika Parviaisen kaikki kolme kauppaa sijaitsevat Kuopion sataman läheisyydessä.

- Saamme loistavan mahdollisuuden kehittää palvelua ja valikoimia Kuopion sataman alueella. Haluamme luoda toisiaan tukevat kaupat, jotka pystyvät toteuttamaan vaativammankin asiakkaan toiveet. Huikean henkilökunnan ja mahtavien asiakkaiden avulla saamme varmasti tehtyä kokonaisuuden, joka tulee olemaan "ihan parasta Kuopion satamassa", sanoo Mika.

Mika lupaa panostaa uusissakin kaupoissaan erityisesti palvelun laatuun sekä tuoretuotteisiin, esimerkiksi hedelmä- ja vihannesosastoon ja paistopisteeseen. Hän aikoo myös tuoda myyntiin uutuustuotteita, lähiruokaa ja Take away -tuotteita sekä nostaa esiin ruokatrendejä läheltä ja kaukaa. Asiakkailta Mika toivoo paljon palautetta kauppojen kehittämiseksi.

- Mietimme koko ajan, mitä uutta ja erilaista voimme tarjota sataman alueen asukkaille ja turisteille. Me olemme täällä teitä varten, joten kertokaa rohkeasti toiveita ja kehitysideoita, Mika kannustaa asiakkaita.

Viisi vuotta kauppiaana Kuopiossa toiminut Mika on työskennellyt koko työuransa K-ryhmässä, ennen kauppiasuraansa muun muassa Anttilassa ja K-Citymarket Päivärannassa.

- Olen K-kauppias koko sydämestäni ja ylpeä ammatistani. Yrittäminen on lapsesta asti ollut lähellä sydäntäni. Siinä kiehtovat vastuu, vapaus sekä oman kädenjäljen näkeminen. On hienoa, kun voi kehittää omaa yritystään yhdessä loistavan henkilökunnan kanssa. Joka päivä pitää myös haastaa itsensä kauppiaana, että pysyy mukana muuttuvassa kilpailuympäristössä. Työssä voi kantaa yhteiskunnallista vastuuta työllistämällä ihmisiä, tukemalla lasten ja nuorten liikuntaa ja hoitamalla vastuullisesti ympäristöasiat, kertoo Mika.

Mika Parviaisen kaupat työllistävät yhteensä noin 20 kaupan alan ammattilaista.

Mikan suurena tukena sekä kotona että kaupan arjessa toimii ihana vaimo Sanna Parviainen (30). Perheen tytär Siiri (7) puolestaan vastaa kauppojen makeisosastoista ja leluvalikoimasta. Mika harrastaa liikuntaa, esimerkiksi kuntosalilla käyntiä, juoksua, laskettelua ja golfia.

Mika Parviaisen kaupat Kuopiossa:
• K-Market Satama (os. Minna Canthinkatu 4 )
• 11.9.2017 alkaen K-Market Itkonniemi (os. Sandelsinkatu 1 )
• 9.10.2017 alkaen K-Market Makasiini (os. Satamakatu 36)

Lisätietoja: K-kauppias Mika Parviainen, puh. 050 355 7701.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.