• K-ryhmä/

Mikael Qvickström luotsaamaan kolmea K-Marketia Helsingin Kalliossa – Porthaninkadulle uusi K-Market vuodenvaihteessa

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.8.2017

Kallion perinteikkäät kauppapaikat K-Market Hämeentie 16 ja Hämeentie 42 siirtyvät syksyn kuluessa K-kauppias Mikael Qvickströmin (38) luotsattaviksi. Mikaelin kaupat sijaitsevat samalla kadulla muutaman sadan metrin päästä toisistaan, mutta kummassakin on oma vakiintunut asiakaskuntansa. Vuodenvaihteen tienoilla Mikael aloittaa myös Porthaninkadulle avattavan uuden K-Marketin kauppiaana.

Espoolaisen Mikaelin työhistoria on monipuolinen. Takana on 14 vuoden monipuolinen ura pankissa, ja lisäksi hän on toiminut korjausrakentamisalan yrittäjänä. Perheeseen kuuluu puolison Ninan lisäksi kolme lasta. Vapaa-aika menee futiksen ja kuntosalin merkeissä, ja silloin tällöin aikaa jää kalastamisellekin. Mikael uskoo sopeutuvansa Kallioon hyvin ja tuovansa monipuolisen kokemuksensa myötä jotain uutta myös monipuoliseen kaupunginosaan.

"Suunnitelma K-Marketieni kehittämiseksi on alkanut hahmottua. Tarkoitus on lisätä lähipalveluja ja tarjota jatkossa lähikorttelien asukkaille kaikenkattava asiointikokemus niin palvelujen kuin valikoiminen suhteen. Näin asiakkaiden ei tarvitse lähteä kauemmas kauppaan", sanoo Mikael. "Valikoiman kehittämisessä kuuntelemme asiakasta ja kysymme asiakkailtamme aktiivisesti valikoimatoiveita, sillä haluamme tarjota sitä mitä kaivataan."

"Lisäämme valikoimiin Stadin omia tuotteita lähituottajilta. Aion ylipainottaa luomua ja vegeä valikoimissa, unohtamatta myöskään jo nykyisin lähiasukkaille tärkeitä hedelmiä ja vihanneksia ja kaupan omaa leivän paistopistettä. Lisäksi aion kasvattaa nopean terveellisen valmisruoan osuutta valikoimissa", Mikael lisää.

Kauppoja lähdetään kehittämään iskulauseella ”helposti terveellistä”. Kattavan valikoiman ja erinomaisen palvelun lisäksi kaupat tarjoavat aina myös hieman yllätyksellisyyttä.

Molemmissa Mikaelille siirtyvissä K-Marketeissa työskentelee noin kymmenen työntekijää. Mikael aloittaa kauppiaana myös Porthaninkadulle vuodenvaihteen tienoilla avattavassa uudessa K-Marketissa.

Kuva K-kauppias Mikael Qvickströmistä liitteenä.

Mikael Qvickströmin K-Marketit Helsingin Kalliossa:

• 8/2017 alkaen: K-Market Hämeentie 16
  • 10/2017 alkaen: K-Market Hämeentie 42
  • Vuodenvaihteen tienoilla Porthaninkadulle avattava uusi K-Market

K-kauppias Mikael Qvickström, puh. 050 911 6776.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: