• K-ryhmä/

Miki Rantala kolmen K-Marketin kauppiaaksi Tampereen Hervannassa – haluaa tarjota elämyksiä kauppareissuihin

Miki Rantala (29) aloittaa K-kauppiasuransa 24.syyskuuta K-Market Tieteenkadun kauppiaana. 1.lokakuuta hänelle siirtyy myös K-Market Herkkupuoti ja ensi vuoden helmikuussa K-Market Ylioppilaankatu, joka on entinen Siwa. Kaikki kaupat sijaitsevat Hervannassa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 7.9.2017

Kauppatieteiden maisteri Miki Rantala on entinen kyläkauppias. Hän pyöritti opiskeluaikoinaan kahden ystävänsä kanssa kahta kyläkauppaa kesämökkipaikkakunnallaan ja sai tästä kipinän kauppiasuralle. Hervantaan Miki tulee Turusta, missä hän on suorittanut kauppiasvalmennuksen K-Market Portsassa.

- Minua inspiroi se, että jokainen K-kauppa on erilainen. Kauppiaana haluan ylittää asiakkaiden odotukset, luoda uutta ja kehittää kaupoistani sellaiset ostospaikat, jonne halutaan palata aina uudestaan, sanoo Miki.

Miki asettaa tavoitteekseen, että kaupassa käynti olisi asiakkaille nautinto asioinnin helppoutta unohtamatta. Aluksi hän aikoo varmistaa, että valikoima on sellainen kuin asiakkaat haluavat ja palvelun taso pysyy erinomaisena. Tarkoitus on jututtaa hervantalaisia ja kerätä paljon palautetta eri kanavien kautta.

- Haluan tarjota elämyksiä kauppareissuihin ja haluan, että asiakas yllättyy tullessaan kauppaan ja lähtee pois vielä leveämpi hymy huulilla kuin tullessaan. Parhaaksi kaupaksi kehittyminen ei onnistu ilman teitä, joten palautetta ja toiveita tarvitaan rutkasti, uusi kauppias kannustaa asiakkaita.

Miki Rantalan kolme kauppaa työllistävät yhteensä noin 12 kaupan alan ammattilaista.

Vapaa-aikanaan Miki viihtyy jalkapallon ja stand up -komiikan parissa.

Miki Rantalan kaupat Tampereella:
• 24.9.2017 alkaen K-Market Tieteenkatu (os. Tieteenkatu 5)
• 1.10.2017 alkaen K-Market Herkkupuoti (os. Orivedenkatu 28)
• 26.2.2018 alkaen K-Market Ylioppilaankatu (os. Ylioppilaankatu 6-8)

Lisätietoja: K-kauppias Miki Rantala, puh. 050 511 0288

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.