Mikko Eronen tulee K-Supermarket Okeroisten kauppiaaksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 25.9.2019

Mikko Eronen aloittaa 28.10. Okeroisten K-Supermarketin kauppiaana.

Mikko on ollut avaamassa Okeroisten K-Supermarketia

Mikolle kauppa on jo entuudestaan tuttu, koska hän on ollut työskentelemässä kaupassa sen avauksesta kolmen vuoden ajan. ”Kesällä kaupassa käydessäni minua moikkasi pari entistä asiakasta ja siellä on vielä töissä muutamia työkavereitakin niiltä ajoilta. Joten tämä on kuin juurilleen palaisi”, iloitsee Mikko.

”Artimat ovat pitäneet hyvää huolta kaupasta ja tästä minun on hyvä jatkaa”, kiittelee Mikko. Hän suunnittelee, että Herkkutori-palvelulinjasto tulee saamaan eniten huomiota. Lisäksi kaupassa keskitytään vahvasti tuorepuolen valikoimiin ja palveluihin. ”Asioinnin helppous ja kaupan selkeys on myös tärkeä osa työtämme”, Mikko listaa. ”Kun palaan Okeroisiin niin toivon asiakkailtamme paljon toiveita ja ideoita, tulkaa juttusille!”.

Mikko on työskennellyt K-ruokakaupoissa kaikkiaan yli 12 vuoden ajan, kauppiaana hän on toiminut Nastolan K-Supermarketissa reilun vuoden.

Mikon perheeseen kuuluvat puoliso Noora ja lapset Roni 7 v ja Fiona 1,5 v. Lisäksi perheen Nuppu-kissa saalistaa öisin kauppiaan jalkoja. Vapaa-aika kuluu omakotitalon askareissa ja lasten kanssa puuhaillessa.

Lisätietoja: K-kauppias Mikko Eronen, puh. 044 333 0224

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi