Mikko Hallikas kauppiaaksi Heinolan K-Market Tommolaan

K-kauppias Mikko Hallikas aloittaa K-Market Tommolan kauppiaana 26. maaliskuuta. K-Market Tommola on Hallikkaalle toinen ja hän toimii jo kauppiaana K-Market Heinolantorilla. Hallikas ryhtyy uudistamaan kauppaansa asiakkaiden toivomaan suuntaan.

– Odotan innolla aloittamista uudessa, mutta perinteikkäässä kauppapaikassa. Nyt kun tulen uutena kauppiaana kauppapaikkaan, aion tarkkailla ensin markkinaympäristöä ja kehittämistarpeita, kertoo kauppias Mikko Hallikas.

– Asiakastoiveet valikoimiin otetaan huomioon ja kauppaan tullaan tekemään kevään aikana K-Marketin konseptin mukaisia uudistuksia, sanoo Hallikas.

– Henkilökunta siirtyy vanhoina työntekijöinä alaisuuteeni. Ja jatkossahan samaa hyväntuulista ja tuttua porukkaa voi nähdä niin Heinolantorilla kuin Tommolassa, summaa Hallikas.

K-kauppias Mikko Hallikas, p. 050 531 1013

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi