Mikko Holopainen kolmen K-Marketin kauppiaaksi Turussa ja Littoisissa

KESKO ALUETIEDOTE 17.11.2016

Mikko Holopainen (34) aloittaa joulukuussa K-kauppiasuransa K-Market Vyyryläisenmäen kauppiaana Littoisissa. Heinäkuuhun mennessä Holopaiselle siirtyy vielä kaksi muuta K-Marketia Littoisissa ja Turun Hurttivuoressa. Kaupoista kaksi on entisiä Siwoja ja yksi Valintatalo.

Kun K-Marketit saavat Holopaisesta oman kauppiaan, asiakkaille tarjoutuu hyvä mahdollisuus vaikuttaa omien lähikauppojensa valikoimiin. "Kaupat sijaitsevat erilaisilla alueilla ja niiden asiakkailla on erilaiset tarpeet. Kuuntelen tarkasti asiakkaiden toiveita ja kehitän valikoimia toiveiden perusteella", kauppias Mikko Holopainen kertoo.

Tavoitteena on tehdä kaupassa käymisestä mahdollisimman helppoa ja nopeaa. "Tulen panostamaan laadukkaisiin ja tuoreisiin tuotteisiin, hyvään asiakaspalveluun ja luotettavaan hintatasoon. On tärkeää, että asiakas tuntee itsensä tervetulleeksi omaan lähikauppaansa", Holopainen jatkaa.

Holopainen aloitti kaupan työt jo 16-vuotiaana Salon Citymarketissa keräten kymmenen vuoden aikana laajan kokemuksen ruokakaupan eri osastoista. Väliin mahtui myös painoalan asiakas- ja myyntitöitä kotimaassa ja ulkomailla. "Olen yrittäjähenkinen ihminen ja kasvanut kaupan alalla, siksi kauppiasura oli minulle looginen valinta", Holopainen sanoo.

Mikko Holopaisen perheeseen kuuluvat vaimo, kaksivuotias poika ja kolme koiraa. Perhe asuu Salossa maaseudun rauhassa, ja vapaa-ajan täyttävät ulkoilu, matkustelu ja ajanvietto ystävien kanssa.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan. Lähes 20 K-Marketiksi muutettua Siwaa ja Valintataloa siirtyy K-kauppiaille vuodenvaihteeseen mennessä ja ensi vuonna jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Samalla Kesko on siirtymässä liiketoimintamalliin, jossa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Mikko Holopaisen kaupat Littoisissa ja Turussa:

• 5.12.2016 alkaen: K-Market Vyyryläisenmäki (os. Hiiskanaukeantie 16)
  • 5/2017 alkaen: Valintatalo Uusi Littoistentie (os. Uusi Littoistentie 48; muuttuu K-Marketiksi helmikuussa)
  • 7/2017 alkaen: Siwa Kotkankatu (os. Kotkankatu 3, muuttuu K-Market Hurttivuoreksi marraskuussa)

Kuva K-kauppias Mikko Holopaisesta liitteenä.

Kauppias Mikko Holopainen, puh. 044 973 8945.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: