Mikko Huhtanen ja Anna-Liisa Gynther kahden K-Marketin kauppiaiksi Turussa

KESKO ALUETIEDOTE 13.1.2017

K-Supermarket Runosmäen entiset kauppiaat Mikko Huhtanen (45) ja Anna-Liisa Gynther (46) palaavat takaisin pienempiin neliöihin ja K-Market-kauppiaiksi. Kauppiaspari aloittaa K-Market Kanslerintiellä 6. helmikuuta ja myöhemmin elokuussa K-Market Sairashuoneenkadulla, joka muutettiin Siwasta K-Marketiksi eilen.

Paluu lähikauppaan vaatii K-kauppias Mikko Huhtasen mukaan ajatusmallin kääntämistä. Pienissä kaupoissa asiakastyytyväisyyttä haetaan etenkin hyvällä asiakaspalvelulla, sopivalla valikoimalla ja kattavilla lisäpalveluilla.

"Haluamme olla se korttelin ja lähiön oma kyläkauppa ja kohtaamispiste. Tulemme tekemään paljon työtä asiakkaiden toiveiden mukaisen valikoiman löytämiseksi. Kokemusta kauppiaina on kertynyt jo 18 vuotta, mutta silti lähdemme kohti uutta haastetta innokkaina ja nöyrinä kuin aikoinaan ensimmäiselle luokalle koulussa", Mikko iloitsee.

Kokemusta lähikaupan pyörittämisestä parilta löytyy aiemmin Runosmäestä, jossa Mikko ja Anna-Liisa toimivat K-Market Runoksen kauppiaina ennen K-Supermarket-aikaa.

"Turkulaista ei yleensä tarvitse pyytää kertomaan toivomuksiaan…"

"Kauppojemme asiakkaille lähetämme toivomuksen, että tulkaa rohkeasti tervehtimään ja vaihtamaan kuulumiset. Turkulaista ei yleensä tarvitse pyytää kertomaan toivomuksiaan, vaan ne tiputetaan 'sillai hienosti sivulauseissa', joten yritetään olla herkällä korvalla", Mikko heittää.

Pitkällä kauppiasurallaan Mikko ja Anna-Liisa ovat nähneet paljon ja kollegoista polun varrella on muodostunut kuin perhettä. "Kauppiasura on ollut meille molemmille aina se unelma ja polku, jota haluamme yhdessä kulkea. On myös ollut ilo kouluttaa monia uusia K-kauppiaita ja auttaa siten K-perhettä kasvamaan", Mikko sanoo.

Entisten Siwojen tuttu henkilökunta siirtyy Mikon ja Anna-Liisan palvelukseen vanhoina työntekijöinä ja saa samalla mahdollisuuden työskennellä molemmissa kaupoissa.

Kauppiaspari harrastaa taekwondoa josta molemmilta löytyy 2. dan musta vyö. Perheen aika kuluukin töiden ohella tatamilla, taekwondo-seuran vastuutehtävissä tai matkoilla. Mikko pelaa lisäksi koripalloa neljännessä divisioonassa.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Mikko Huhtasen ja Anna-Liisa Gyntherin kaupat Turussa:

• 6.2.2017 alkaen: K-Market Kanslerintie (os. Kanslerintie 10)
  • 8/2017 alkaen: K-Market Sairashuoneenkatu (os. Rauhankatu 19–21)

Kuva K-kauppiaspari Mikko Huhtasesta ja Anna-Liisa Gyntheristä liitteenä.

K-kauppias Mikko Huhtanen, puh. 040 501 7244.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: