Mikko ja Jenni Artima Hollolan K-Supermarketin kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.9.2019

Mikko ja Jenni Artima aloittavat K-Supermarket Hollolan kauppiaina lokakuun alussa. Hollolaan he tulevat K-Supermarket Okeroisista.

Nykyiset kauppiaat Antti ja Milla Siira siirtyvät K-Citymarket Lahti Karisman kauppiaiksi.

Artimat tuovat asiakkailleen arjen kiirettä helpottavia ratkaisuja

• Tuomme asiakkaillemme arjen kiirettä helpottavia ruokaratkaisuja sekä palveluja, lisäämme esimerkiksi take away-tuotteiden ja puolivalmisteiden valikoimia. Panostamme erityisesti runsaaseen ja laajaan valikoimaan hedelmä- ja vihannesosastolla, houkuttelevaan leipäosastoon sekä paistopisteeseen ja lähdemme kehittämään alueen parasta palvelutiskiä vielä entistäkin paremmaksi, Mikko ja Jenni kertovat suunnitelmistaan.

• On hieno siirtyä K-Supermarket Hollolaan jatkamaan edellisten kauppiaiden Antin ja Millan hienoa työtä. Tarkoituksenamme on keskittyä erityisesti valikoimien tuoreuteen ja laajuuteen sekä loistavaan asiakaspalveluun.

Mikko ja Jenni Artima ovat toimineet kauppiaina kolme vuotta, kaksi niistä K-Supermarket Okeroisissa. Mikko on työskennellyt kaupassa 16-vuotiaasta lähtien

• Lähdemme nykyisestä kauppapaikastamme haikein mielin ja haluammekin kiittää ihania asiakkaitamme sekä henkilökuntaamme näistä kahdesta mahtavasta vuodesta Okeroisissa, kiittävät Artimat.

Lisätietoja: K-kauppias Mikko Artima, puh. 040 779 1592

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan ja laajentamaan ruokareviiriään! K-Supermarket-ketjuun kuuluu lähes 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi