Mikko ja Jenni Artima K-Market Möysän kauppiaiksi

KESKO ALUETIEDOTE 28.9.2016

Kaupasta tuli elämäntapa Mikko (33) ja Jenni Artimalle (29), jotka aloittavat K-kauppiasuransa 31. lokakuuta K-Market Möysän kauppiaina Lahdessa. Artimat lähtevät kehittämään kauppaansa asiakkaiden toiveiden perusteella.

"Kaupassa on vain niin kiva olla töissä, että päätimme tehdä siitä meille elämäntavan", kertoo 17 vuotta kaupan alalla työskennellyt ja nyt kauppiasuransa aloittava Mikko Artima. K-Market Möysä muutettiin Valintatalosta K-Marketiksi kesäkuussa, ja kauppa on ensimmäinen K-Marketiksi muutettu Valintatalo Päijät-Hämeessä, joka saa oman kauppiaan.

Artimat lähtevät kehittämään Möysän K-Marketista asiakkaiden toiveiden mukaista lähikauppaa. Kauppiaspari toivoo alusta alkaen mahdollisimman paljon palautetta palvelun ja valikoimien kehittämiseksi.

"Kuuntelemme tarkasti asiakkaiden toiveita ja tuomme toki mukaan myös ripauksen omaa 'twistiä'. Tavoitteenamme on kehittää K-Market Möysästä mahdollisimman viihtyisä kauppa, jossa on helppo ja nopea asioida. Palvelemme asiakkaita hymyssä suin", Mikko Artima sanoo.

Mikko Artima suoritti K-kauppiasvalmennuksen Launeen Citymarketissa ja K-supermarket Okeroisissa. Työkokemusta kaupan alalta löytyy yhteensä noin 17 vuotta ja takataskussa on myös myyjän ammattitutkinto. Jenni Artimalta löytyy työkokemusta kaupan alalta noin seitsemän vuoden edestä. Vapaa-ajalla Artimat harrastavat koiran kanssa ulkoilua sekä elokuvia.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi vuoden 2017 kevääseen mennessä. Vuoden 2018 aikana kaikki K-Marketiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan.

Arviolta 20 K-Marketiksi muutettua Siwaa ja Valintataloa siirtyy K-kauppiaille loppuvuoden aikana ja ensi vuonna jopa 200 kauppaa saa K-kauppiaan.

Kuva K-kauppiaspari Mikko ja Jenni Artimasta liitteenä.

K-kauppias Mikko Artima, puh. 045 212 9192.

Noin 900 K-ruokakaupan asiakastyytyväisyydestä vastaavat K-ruokakauppiaat, joiden kanssa Keskon päivittäistavarakauppa toimii ketjuliiketoimintamallilla. K-ruokakauppojen ketjuja ovat K-citymarket, K-supermarket ja K-Market. K-ruokakaupat ovat alansa vastuullisimpia maailmassa. Lisäksi vahvuuksia ovat ylivoimaiset tuoreosastot, ammattitaitoinen palvelu, laajimmat valikoimat, suomalaiset tuotteet ja Pirkka. K-ruokakaupat ovat sekä laadukkaita että edullisia.

Suomen Lähikaupan hankinnan ja laajan K-Market-uudistuksen myötä suomalaisten kuluttajien arvostamat lähikauppapalvelut paranevat merkittävästi. K-Market-ketjun uudistus etenee vauhdilla, kaikki yli 400 K-Marketia ja noin 600 Siwaa ja Valintataloa uudistetaan yhtenäisen ketjubrändin alle. Koko ketju on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Avainsanat: