• K-ryhmä/

Mikko Länsiluodolle kaksi uutta K-Marketia Helsingissä: "Saan elää pikkupojan unelmaani!"

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 14.2.2018

K-Market Töölöntorin diplomikauppias Mikko Länsiluoto (36) aloittaa kevään kuluessa myös Runeberginkadun ja Mechelininkadun K-Marketien kauppiaana. "Pikku-Mikko" aikoo tuoda Runskiin ja Mecluun uusia tuulia ja kehittää kaupoista ruokaisia ja moderneja uuden ajan kyläkauppoja.

"Uutuutena kauppoihin tulee 'Local Cafe' -take-away-konsepti, joka on kehitetty yhdessä pienpaahtimo Kaffa Roasteryn kanssa. Panostan helposti mukaan otettavaan ruokaan sekä tuoreisiin hedelmiin ja vihanneksiin. Lisäksi pyrin tuomaan tarjolle enemmän pakattua tuoretta lihaa ja kalaa", Mikko avaa suunnitelmiaan.

Mikko on kolmannen polven kauppias, ja kauppiasuraa on takana hänelläkin jo yli kymmenen vuotta. Koulutukseltaan Mikko on tradenomi, ja EMBA-opinnot ovat loppusuoralla.

"Olen ollut kaupassa pikkupojasta asti ja olen kiitollinen siitä että saan elää pikkupojan unelmaani! Olen todella kiinnostunut päivittäistavarakaupan alasta ja mieleni on jatkuvasti avoin uusille ideoille. Kaikki toivomukset kauppojen kehittämiseksi ovat tervetulleita", Mikko kannustaa.

Mikon uudet kaupat ovat K-Marketeiksi muutettuja entisiä Siwoja. Jatkossa Mikko työllistää kaupoissaan yhteensä lähes 30 kaupan ammattilaista.

Mikko harrastaa kalastusta ja kotona puuhastelua. Myös avopuoliso Eve Vartio elää ja hengittää kaupan arkea.

Mikko Länsiluodon K-Marketit Helsingissä:

• K-Market Töölöntori (os. Tykistönkatu 7)
  • 5.3.2018 alkaen: K-Market Runski (os. Runeberginkatu 32)
  • 11.6.2018 alkaen: K-Market Meclu (os. Mechelininkatu 19)

Diplomikauppias Mikko Länsiluoto, puh. 040 560 4940.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: