Mikko Lundén aloitti K-kauppiaana K-Market Somerolla

Mikko Lundén aloitti kauppiasuransa K-Market Somerolla. Kauppiaalle Somero on tuttu kaupunki. Myös markkinaympäristön tuntemus on tuoreella kauppiaalla hallussa.

– Kauppiaan saappaisiin astuminen tuntuu upealta. Monen vuoden haaveeni on nyt toteutumassa. Lähden K-kauppiaaksi nöyränä ja mieli korkealla. Kaupunki on minulle tuttu ja turvallinen, joten emme olisi perheeni kanssa voineet kuvitella parempaa paikkaa aloittaa K-kauppiasuraa kuin Somerolla, kertoo Lundén.

– Panostamme kaupassa nopeuteen, helppouteen, siisteyteen sekä siihen, että arkeen ja juhlaan löytyy meiltä kaikki tarvittava. Lisäksi Somerolla on paljon paikallisia toimijoita, joiden kanssa tulen tekemään yhteistyötä, joten paikallisuus tulee olemaan paljon läsnä kaupassamme, kertoo Lundén.

– Ei muuta kun tervetuloa moikkaamaan ja ottamaan hihasta kiinni henkilökuntaa tai kauppiasta. Kerro terveiset valikoimista tai sitten parannetaan maailmaa. Asiakkaiden toiveista kaupan valikoima rakentuu, sanoo Lundén.

– Kaupan henkilökunta on tehnyt loistavaa työtä ja on ollut mukava aloittaa kaupassa, joissa perusta on kunnossa, summaa Lundén.

Aikaisemmin Lundén työskenteli Salon K-Citymarketista, johon hän lähettääkin lämpimät terveiset arvokkaasta tukemisesta kauppiasuralle etenemisestä.

– Tahdon kiittää kasvattajakauppiaitani Tom Erikssonia ja Salon aikaisempaa kauppiasta Jyrki Rinnettä kasvattajakauppiaina. Lisäksi haluan kiittää koko Salon Citymarketin henkilökuntaa ja asiakkaita kaikista vuosista jotka sain olla kanssanne. Niitä kertyi yhteensä reilut 20, sanoo Lundén.

K-kauppias Mikko Lundén, p. 050 528 5275

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi