Munkkiniemessä aukeava K-Market palvelee iloisella otteella asiakkaita kuunnellen

K-Market Munkkiniemi aukeaa 9.2. klo 10. Kauppiaspariskunta Juri Karvinen (34) ja Sanna Karvinen (31) tuovat Munkkiniemeen odotetun, modernin ja palvelevan lähikaupan.

KESKO ALUETIEDOTE 3.2.2017

Juri Karvinen on työskennellyt kaupassa vuodesta 2004 lähtien, muun muassa K-Supermarket Munkissa, K-Supermarket Pohjois-Haagassa, K-Supermarket Lähderannassa ja viimeisimpänä K-Market Jätkäsaaressa. Toukokuussa 2016 hän valmistui Keskon kauppiasvalmennuksesta. Kipinä kauppiasuralle siirtymisestä oli toisaalta luonnollinen jatkumo uralle, toisaalta kipinä yrittäjyyteen syntyi arjessa, halusta päästä toteuttamaan omia ideoita omassa kaupassa.

”Munkkiniemi on tiivis kyläyhteisö, ja haluamme olla osa sitä. Munkkiniemeläiset saavat iloiset ja palvelevat kauppiaat,” kuvailee Juri Karvinen.

K-Market Munkkiniemessä on laadukas tuotevalikoima, jota avauksen jälkeen lähdetään kehittämään lähiasukkaiden toiveiden mukaisesti. Kaupassa suositaan paikallisia tuotteita, esimerkiksi avajaisiin on tehty Munkkiniemen oma pienpanimo-olut Kreivi.

”Toteutamme asiakkaiden toiveita ja haluamme tehdä paikallisten pientoimittajien kanssa yhteistyötä. Haluamme tehdä kaupastamme modernin, palvelevan lähikaupan. Facebookissa olemme saaneet ja kysyneet toiveita asiakkailta jo ennen avausta,” kertoo Karvinen.

Kaupan avajaisia vietetään torstaina 9.2.2017 klo 10 alkaen, jolloin läheisen päiväkodin lapset tulevat leikkaamaan kauppiasparin kanssa avajaisnauhan. Paikalla ovat lisäksi Keskon Etelä-Suomen aluejohtaja Antti Palomäki sekä Munkinseudun asukasyhdistyksen hallituksesta Erkki Wuori.

K-Market Munkkiniemi työllistää kahdeksan työntekijää kauppiasparin lisäksi. Kauppa on avoinna maanantaista lauantaihin klo 7.00–22.00 ja sunnuntaisin 9.00–22.00.

Lisätietoja: K-kauppias Juri Karvinen, puh. 044 284 3264

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.