Museokadulle uusi K-Market, johon kauppiaiksi Toni Kurki ja Janika Hiltunen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 5.8.2019

Helsingissä Museokatu 40:ssä on alkanut remontti, jolla tiloihin tehdään uusi ja upea K-Market. Kauppa avautuu syksyllä ja sen kauppiaiksi tulevat Toni Kurki ja Janika Hiltunen.

Toni Kurki ja Janika Hiltunen ovat myös K-Market Runskin ja Meclun kauppiaita, he aloittivat kauppiasuransa maaliskuun alussa.

Lämminhenkinen ja idyllinen lähikauppa

”Mahtavaa päästä rakentamaan täysin uutta K-ruokakauppaa Helsingin keskustaan. Museokadun K-Marketista tulee muiden kauppojemme tyyliin lämminhenkinen ja idyllinen moderni lähikauppa vaativille asiakkaille”, Toni lupaa.

”Museokadulle otamme valikoimiin todellisia lähituotteita, joita itse käy hakemassa paikallisilta tukkureilta ja myyjiltä. Kantakaupungissa on paljon mahdollisuuksia erikoistua tuotteilla, joita muut keskustan kivijalkamyymälät ja pienyrittäjät tarjoavat”, kertoo Toni.

Tonin ja Janikan perheeseen kuuluu kolmevuotias tytär Cenna, joka auttaa myös innokkaasti kaupoilla. Perheen päivittäisestä ulkoilusta pitää huolta kolme koiraa.

Lisätietoja: K-kauppias Toni Kurki, puh. 050 352 8556

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi