• K-ryhmä/

Naantalin K-Supermarket Ellenin kauppiaiksi Jussi ja Satu Tainio – myös keväällä 2022 valmistuva K-Market Luonnonmaa Tainioiden luotsaukseen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 9.7.2021

Jussi ja Satu Tainio aloittavat Naantalin K-Supermarket Ellenin kauppiaina 1.9.2021. Keväällä 2022 Naantalin asuntomessualueen läheisyyteen valmistuva K-Market Luonnonmaa tulee Tainioiden toiseksi kaupaksi.

Kokenut kauppiaspari mutta silti jännittää hyvällä tavalla

”Uusi paikkakunta, uudet asiakkaat ja henkilökunta ovat aina asiat, jotka jännittävät. Varsinkin, kuinka meidät otetaan vastaan niin asiakkaiden kuin henkilökunnankin puolesta. Toivottavasti Naantali toivottaa meidät tervetulleeksi”, Jussi ja Satu pohtivat.

Elleniin Tainiot tulevat koko perheen voimin. Myös tyttäret Saara ja Milla ovat kaupan alan ammattilaisia ja siirtyvät perheen mukana myös Naantaliin. ”Olemme 100 %:sti perheyritys”, kertovat Jussi ja Satu ylpeinä. ”Olemme itse toimineet viimeiset 15 vuotta kauppiaina Säkylän K-kaupoissa.”

Ellenin kärkinä tulevat olemaan paras palvelu, lämmin tunnelma ja hyvä valikoima

”Tutustumme ensin asiakkaisiimme ja henkilökuntaamme. Sitten suuntaamme ajatukset ensi vuonna tehtävään laajaan uudistustyöhön, jolla saatamme K-Supermarket Ellenin nykyaikaiseksi ja asiakastoiveiden mukaiseksi Tavallista paremmaksi ruokakaupaksi”, kertovat uudet kauppiaat. ”Toimintamme kärkenä tulevat aina olemaan paras palvelu, lämmin tunnelma ja hyvät valikoimat.”

”Toivomme, että saamme asiakkailtamme paljon kommentteja, toiveita ja ideoita, mitä he toivovat Ellenissä säilyvän, ja mitä muutoksia sekä uutta tulevan”, kehottavat Jussi ja Satu. ”Tulkaa ottamaan hihasta kiinni ja kertomaan!”

”Haluamme, että meidät tunnetaan vastuullisena työnantajana ympäristön, henkilökunnan ja asiakkaiden näkökulmasta.”

Jussilla ja Sadulla on jo pitkä kauppiasura. He ovat aloittaneet 2004 Eurajoella ja sieltä he jatkoivat Säkylään. Naantaliin he tulevat K-Supermarket Säkylästä. K-Supermarket Ellen on heidän neljäs kauppansa.

Tainioiden perheeseen kuuluvat lapset Saara ja Milla sekä Väiski-koira. Golf, mökkeily ja matkustelu ovat heidän harrastuksiaan.

Lisätietoja: K-kauppias Jussi Tainio, puh. 0400 746 367, mail: jussi.tainio@k-supermarket.fi

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu yli 240 kauppaa. www.k-supermarket.fi