Neste K -kauppias Jouni Kuivaniemen kaksi liikenneasemaa Tampereen seudulla uudistuivat

Neste K Ilkantie Nokialla ja Neste K Lielahti Tampereella ovat uudistuneet. Asemien remontin myötä asemista tuli uuden Neste K -konseptin mukaiset. Suurimmat uudistukset asemilla tapahtuivat niiden kahvila- ja ravintolapalveluissa.

– Asemat ovat nyt todella valoisat ja viihtyisät, aivan kuin olisi tullut myös lisää tilaa, iloitsee kauppias Jouni Kuivaniemi.

– Kaupasta löytyy edelleen hyvä perusvalikoima elintarvikkeita. Kahvilan valikoima on lisääntynyt huomattavasti. Meiltä saa nyt mm. Nespresso-erikoiskahvit sekä Kotipizza Go ‑pizzapalat, jatkaa Kuivaniemi.

Neste K Lielahden autopesu jatkaa normaalisti päivitetyllä Quick Wash -pesulla.

– Uudistettujen tilojen ja autonpesukoneitten päivityksien myötä tarjoamme asiakkaillemme entistäkin paremman pysähdyksen taktiikan, kertoo Kuivaniemi.

Jouni Kuivaniemi toimii Neste K Ilkantien ja Neste K Lielahden lisäksi K-kauppiaana nokialaisissa K-Market Myllyhaassa ja K-Market Maununkadulla.

Tampereella ja sen lähipaikkakunnilla toimii yhteensä kuusi Neste K -liikenneasemaa. Nyt remontoitujen liikenneasemien jälkeen Tampereen seudun kaikki liikenneasemat ovat uudistuneet modernin Neste K -konseptin mukaisiksi.

Neste K -kauppias Jouni Kuivaniemi, p. 0400 626 587
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

K-ryhmän ja Nesteen Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Verkostoon kuuluu yli 70 Neste K -liikenneasemaa.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.