Neste K -liikenneasemat uudistuivat Keravalla ja Järvenpäässä

KESKO ALUETIEDOTE 16.12.2016 KLO 11.45

Keravan Asemasillan ja Järvenpään Neste K -liikenneasemat ovat uudistuneet. Asemat saivat uusia palveluja ja samalla asemien sisustus uusittiin täysin. Lisäksi henkilökunnan ruokaosaamista on kehitetty ruokakoulutusten avulla.

Neste K Kerava Asemasilta avautui uudistuneena asiakkaille joulukuun alussa. Neste K Järvenpäässä tehdään vielä viimeisiä asennustöitä ja asema on valmis tammikuun alussa. Molemmat asemat ovat kuitenkin normaalisti auki asiakkaille. Liikenneasemien yrittäjinä jatkavat vanhat tutut kauppiaat, Järvenpäässä Jokke Väisänen ja Keravan Asemasillalla Milla Hiltunen.

Kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuivat täysin ja palvelevat asiakkaitaan Keskon ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K -liikenneasemakonseptin alla. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen. Neste K -liikenneasemat uudistetaan asiakkailta saadun palautteen pohjalta. Aikaisemmin tänä kesänä Keravalla uudistettiin myös Alikeravantien Neste K -liikenneasema.

Uudistuneet palvelut asiakkaille ja autoille

Uudistusten jälkeen Keravan ja Järvenpään Neste K -asemille syntyi viihtyisä miljöö, uudistetut tyylikkäät saniteettitilat sekä laadukkaat palvelut autoilijoille. Asemat tarjoavat siistit ja modernit mittarikentät polttoaineiden tankkaukseen sekä laadukkaita lisäpalveluja. Sekä Asemasillalta että Järvenpäästä löytyvät uusinta teknologiaa hyödyntävä Quick Wash autonpesupalvelu.

Neste K -asemien uudistusten yhteydessä myös henkilökunnan ruokaosaamista kehitettiin ruokakoulutusten avulla. Asemilla asiakkaita palvelee täysin uudistettu kahvila ja normaaliin tapaan myös ruokakaupan palvelut.

Uudistuvien liikenneasemien palveluihin lukeutuu Kotipizzan palapalvelu, jossa tuttuja ja laadukkaita pitsoja saa mukaan otettaviksi tai paikan päällä nautittaviksi. Aina tuoreen pannukahvin lisäksi liikenneasema tarjoaa kahvin ystäville uusia Nespresson erikoiskahveja.

Asiakkaiden ehdoilla vaivattomampaa asiointia

Järvenpään Neste K -asemalla keskitytään erityisesti autoilijoille tarjottaviin palveluihin. Autonpesulinjalla asiointi on entistäkin nopeampaa ja vaivattomampaa.

– Meillä on autonpesuun Järvenpään Pesumaailma, johon uusi Tact-tuplakone on tuonut mukanaan paljon uusia pesuominaisuuksia. Itsepalvelupesulaamme olemme uusineet kaikkiin neljään autonhoitopaikkaan uudet painepesulaitteet ja valaistuksen, sekä halleihin ilmastoinnin ja kosteuden poiston. Myös kuivaaminen suurtehopuhaltimella sekä auton imurointi onnistuu nyt miellyttävästi sisätiloissa, kertoo Järvenpään kauppias Jokke Väisänen.

– Eivätkä palvelut missään tapauksessa rajoitu pelkästään autoihin, myös moottoripyörät ja vaikkapa veneet ovat meille tervetulleita. Toivotan siis kaikki autoilijat ja muut ajoneuvoilla liikkuvamme tutustumaan uusittuihin palveluihimme!

Keravan Neste K -asemalla remontissa uudistukset lähtivät halusta helpottaa asiakkaiden arkea.

– Kahvila sai remontissa laajennuksen ja istumapaikkoja lisättiin. Lisäksi kahvilan tuotevalikoima laajeni, jotta jokaiselle asiakkaalle löytyisi oma herkkunsa. Myymäpuolesta tehtiin selkeämpi kokonaisuus, josta kiireisenkin asiakkaan on helppo hakea ruoan perusraaka-aineet. Toivotan kaikki asiakkaat tervetulleiksi uudistuneelle asemalle, kertoo Keravan kauppias Milla Hiltunen.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa Keskon lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias, Neste K Järvenpää, Jokke Väisänen, p. 040 5080 230
K-Kauppias, Neste K Kerava Asemasilta, Milla Hiltunen, p. 040 5277 663
Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemakonsepti, Mikko Paukkonen, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.