Neste K Eläintarhan huoltoasema täyttää 60 vuotta – aseman uudistusremontti valmis

Neste K Eläintarhan uudistusremontti on valmistunut ja samalla asema viettää 60-vuotisjuhlallisuuksiaan. Neste K Eläintarhan liikepaikka on rakennettu vuonna 1958 ja se on Helsingin vilkkaimpia liikenneasemia. Asema remontoitiin kauttaaltaan ja se sai uudistuneen Neste K -konseptin mukaiset modernit puitteet.

– 60 vuoden aikana itse asema on rakennettu jo kertaalleen uudelleen ja kyltti huoltoaseman katolla on vaihtunut ajoittain, mutta asema on säilyttänyt alkuperäisen tarkoituksensa läpiajoliikenteen ja lähialueen liikkujien huoltajana, kertoo Neste K Eläintarhan kauppias Jyri Linnanen.

– Eläintarha eli Eltsu on ollut helsinkiläisille hyvä paikka sopia tapaamisia keskeisen sijaintinsa takia ja siellä on bongattu paljon erilaisia julkkiksia. Asema tuntuu herättävän paljon hyviä muistoja monissa asiakkaissamme vuosikymmenien varrelta, sanoo Linnanen.

Linnanen on toiminut koko uransa huoltamoiden parissa eri tehtävissä ja toiminut Eläintarhan aseman yrittäjän vuodesta 2009.

Juhlallisuudet viikonloppuna

Neste K Eläintarhan 60-vuotissyntymäpäiviä ja samalla uudistuneen aseman avajaisia vietetään tulevana viikonloppuna. Kakkukahvit tarjoillaan asemalla perjantaina klo 15:30–18 ja lauantaina klo 13–15. Perjantaina ja lauantaina asema tarjoaa 60-vuotisteemaan sopivia tarjouksia.

– Esimerkiksi kaikki pehmoharjapesut ja lounaat ovat perjantaina ja lauantaina vain 6,60 euroa, paljastaa Linnanen.

Avaruutta ja selkeyttä

– Uusien kalusteiden ja niiden järjestelyjen ansiosta liikenneasema sai enemmän valoa ja avaruutta. Arkkitehtonisten uudistusten lisäksi aseman tuotteistus muokattiin vastaamaan nykyajan kiireistä asiakasta. Käyttöön otettiin uudistuneen Neste K -konseptin kahvila ja a la carte -listat. Asemalla vuosia toiminut MiniHesburger-ravintola jatkaa edelleen, kertoo Linnanen.

– Erikoiskahvia on Eläintarhan asemalla ollut tarjolla aina, mutta nyt uusimme koneemme huippulaadukkaaksi Nespresson erikoiskahvikoneeksi, jatkaa Linnanen.

Asema tarjoaa myös uudistuneet Quick Wash -pesupalvelut sekä K-ruokakaupan palvelut. Asemalla työskentelee 20 henkilöä ja asema on auki 24/7.

Neste K muuttaa liikenneasemakulttuuria – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen. Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita.

Neste K -kauppias Jyri Linnanen, p. 0400 493 493
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.