Neste K Kekkosentien suuri uudistus Tampereella valmis – niin on, miltä näyttää

Keskellä Tamperetta sijaitsevan Neste K Kekkosentie -liikenneaseman uudistusremontti on valmistunut ja hehkuu kuin uutena. Uudistuksessa liikenneaseman ilme ja palvelut rakennettiin uuden Neste K -konseptin mukaisiksi, joissa painotettiin laatua kaikissa palveluissa.

– Aivan ihanaa oli kokea tämä uudistusremontti yhdessä asiakkaiden kanssa. Saimme niin positiivisen ilmapiirin kaikille tämän remontin myötä. Nyt sitten yhdessä mietimme valikoimia ja palveluita asemalle, kertoo Neste K Kekkosentien kauppias Elina Nyman.

– Asiakkaat saivat esittää toiveita ennen remonttia ja niinpä meillä on nyt osittain katettu terassi ja mukavat WC:t, jatkaa Nyman.

Neste K Kekkosentie sijaitsee lähellä UKK-instituuttia ja liikenneaseman valikoimista löytyykin myös valikoima Kekkos-aiheisia tuotteita.

Tiedossa laadukasta ruokaa ja kahvia

Liikenneaseman oma kahvila uudistettiin Neste K -konseptin mukaiseksi, jonka tuotteet on suunnitellut muiden Neste K -asemien tavoin keittiömestari Pekka Terävä. Samoin Terävän johdolla Neste K Kekkosentien henkilökunnan osaamista on syvennetty Food Camp Finlandin koulutuksessa Helsingissä.

– Salaattibaari on taas käytössä ja pyöritämme siellä asiakkaiden toivomia valikoimia. Uuden konseptin leivät ovat todella suosittuja ja uuden Nespresso-erikoiskahvikoneen kahvi kasvattaa jatkuvasi omaa asiakaspiiriään, sanoo Nyman.

Neste K Kekkosentie tarjoaa myös K-ruokakaupan palvelut, jonka valikoimista löytyy ruoanlaiton perusraaka-aineet, mutta myös paljon erikoistuotteita.

– Quick Wash -autopesu uudistetaan kesällä. Kevään kovien pakkasten takia uudistukseen ei maltettu lähteä, kertoo Nyman.

Autoille asema tarjoilee Nesteen huippulaatuisia Suomessa kehitettyjä polttoaineita ja kattavan valikoiman Nesteen autotarvikkeita. Neste-apillä tankkaukset sujuvat kätevästi matkapuhelimella ilman korttia tai käteistä.

Tavoitteena sadan Neste K -aseman verkosto – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Kaikki Nesteen ja K-ryhmän yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä. Asemia on uudistettu jo yli 50.

Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin sadan Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Neste K -kauppias, Elina Nyman, p. 050 552 9474
Mikko Paukkonen, ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.