Neste K Kontula uudisti kasvonsa – laatua palveluissa ja ruoassa

Kauppiaspariskunta Ari ja Kati Reisin liikenneasema Neste K Kontulan uudistusremontti on valmistunut. Remontissa asema uudistettiin lattiasta kattoon ja samalla uudistettiin aseman ravintolapalvelut.

– Uudistimme kaiken myymälässä olevan. Toisin sanoen, otimme käyttöön tuliterät kalusteet tiskille ja asiakkaille. Muutoinkin koko liikenneasemasta tuli uuden Neste K ‑konseptin mukainen, iloitsee kauppias Ari Reis.

– Uudistettu konsepti toi paljon uusia laadukkaita tuotteita palveluvalikoimaamme, esimerkiksi Nespresson erikoiskahvikoneen kahvit ja trendejä seuraavan grillituotevalikoiman. Suurena uudistuksena näen kuitenkin lounasruokailun asemalla – meillä on suuret mahdollisuudet profiloitua laadukkaana lounaspaikkana alueella, jatkaa Reis.

– Uudistus muokkasi myös ruokakauppamme valikoimia, jolloin valikoimaa saatiin muokattua enemmän asiakkaiden toiveiden suuntaan. Uusi ilme myös selkeyttää ruokaostosten tekemistä. Uudistusten jälkeen uskallan väittää aseman olevan Kontulan ja lähialueen modernein, kertoo Reis.

Neste K Kontulan itsepalvelupesuhalli jatkaa toimintaansa. Itsepalveluhallissa on viisi pesupaikkaa, korjaamotila sekä nosturipaikka. Asema tarjoaa myös Quick Wash -autopesun.

Pääkaupunkiseudulla toimii noin kaksikymmentä Neste K -liikenneasemaa, joista lähes kaikki on nyt uudistettu. Uudistusremonttia odottaa ainoastaan enää Neste K Laajasalo. Viime syksynä uudistettiin Vantaalla mm. Neste K Heikinlaakso ja Neste K Koivukylä.

Neste K -kauppias Ari Reis, p. 050 356 6607
Ketjujohtaja Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

K-ryhmän ja Nesteen Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Verkostoon kuuluu yli 70 Neste K -liikenneasemaa.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.