Neste K laajenee – Neste Pukaron Paroni ja Neste Alppiruusu siirtyvät osaksi ketjua

Valtatie 6:n varrella sijaitseva, matkailijoiden suosikki, Pukaron Paroni siirtyy syyskuun alusta Hannu Kohtaniemeltä Neste K -ketjuun. Syyskuun alussa avataan myös saman tien varrella sijaitseva ja jonkin aikaa suljettuna ollut Neste Alppiruusu täysin uudistettuna Neste K Alppiruusuna.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.7.2017

Valtatie 6:n varrella sijaitseva Pukaron Paroni on tullut monelle matkaajalle tutuksi mieluisana pysähdyspaikkana. Aseman nykyiset yrittäjät Hannu ja Piia Kohtaniemi ovat tiimeineen luoneet lähes 30 vuoden aikana tästä liikenneasemasta käsitteen, joka on hallinnut valtatietä jo vuosia.

Pukaron Paroni siirtyy syyskuun alussa Neste K -ketjuun, kun ketju vuokraa liikenneaseman Kohtaniemeltä.

Pukaron Paroni remontoidaan syksyllä vaiheittain, jotta liikenneasema voidaan pitää koko ajan asiakkaille avoinna. Asemalla aloittava Neste K -kauppias esittäytyy kesän jälkeen. Samalla kerrotaan remontin yhteydessä tehtävistä muutoksista ja Pukaron Paronin uusista palveluista.

Asiakkaille tuttu nimi Pukaron Paroni säilyy aseman nimessä. 1.9. alkaen Neste Pukaron Paroni toimii nimellä Neste K Pukaron Paroni.

Neste K Alppiruusu aukeaa syksyllä
Saman tien varressa, lähempänä Kouvolaa ja jonkin aikaa suljettuna ollut Neste Alppiruusu avataan täysin uudistettuna Neste K Alppiruusuna syyskuun alussa. Liikenneaseman palvelut suunnitellaan jatkossa vastaamaan entistä paremmin Elimäen tarpeita, kuitenkaan maantiellä matkaavia unohtamatta. Pukaron Paroniin valittava kauppias vastaa myös Alppiruususta. Liikenneaseman palveluista kerrotaan tarkemmin alkusyksystä, kun uusi kauppias julkistetaan.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto
Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761
Yrittäjä, Hannu Kohtaniemi, Neste Pukaron Paroni, p. 0400 657 344
Johtaja Sam Holmberg, Neste Marketing & Services Suomi p. 050 458 4078

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä