Neste K Paimion kauppiaiksi Seppo ja Sirpa Varjus – luvassa uudistuksia ja ainutlaatuista palvelua

KESKO ALUETIEDOTE 9.12.2016 KLO 12.15

Paimiolainen K-kauppiaspariskunta Seppo ja Sirpa Varjus ovat aloittaneet kauppiaina Neste K Paimiossa. Kauppiaspariskunta pyörittää Neste K ‑liikenneasemaa myös Salon Mariankadulla. Molemmat asemat uudistetaan kesällä.

– Aloitimme Salon liikenneaseman kauppiaina viisi vuotta sitten. Uuden Neste K -ketjun perustamisen myötä tarjoutui mahdollisuus ryhtyä kauppiaaksi myös Paimiossa, kertoo kauppias Seppo Varjus.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan Keskon ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K -liikenneasemakonseptin alla. Paimiossa ja Salossa uudistuksia tullaan näkemään kesällä 2017.

– Uusi Neste K- liikenneasemakonsepti ajetaan sisään sekä Salon että Paimion liikenneasemillemme ensi kesän aikana. Liikenneasemaa remontoidaan viihtyisämmäksi ja palveluja kehitetään. Uudistus antaa eväät Salon ja Paimion liikepaikkojen kokonaisvaltaiselle kehittämiselle myös jatkossa, sanoo Seppo Varjus.

Paimiossa kauppiaspariskunta tulee keskittymään erityisesti liikenneaseman viihtyvyyteen, siisteyteen sekä tarjottavan ruuan laatuun. Uutta ovat kesällä lanseerattava huippukokin rakentama ruokalista sekä sisustusarkkitehdin uudistama miljöö mukaan lukien saniteettitilat. Uudistuksessa Paimion Neste K -asemalle tulee myös uusi pikaruokakonsepti, joka julkistetaan myöhemmin. Lisäksi autoilijoille tarjoillaan yhä vaivattomampaa ja helpompaa asiointia.

Kauppiaspariskunta asuu itsekin Paimiossa. Perheeseen kuuluvat lisäksi lukioikäinen tytär sekä perheen lemmikit.

– Itsekin paimiolaisina haluamme tarjota kaupunkilaisille viihtyisän paikan, jonne on helppo tulla. Toivotammekin kaikki uudet ja vanhat asiakkaat tervetulleiksi asemalle, sanoo Sirpa Varjus.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa Keskon lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppiaat Seppo ja Sirpa Varjus, p. 040 7474 743
Mikko Paukkonen, Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.