Neste K Pukaron Paronin uudistus loppusuoralla – aseman Burger King aukeaa torstaina

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 19.12.2017

Lapinjärvellä valtatie 6:n varrella sijaitseva Pukaron Paroni muuttui Neste K ‑liikenneasemaksi koko syksyn kestäneessä uudistusremontissa. Aseman uudistusta viimeistellään ja torstaina liikenneasemalla aukeaa autokaistallinen Burger King ‑ravintola. Kauppiaina Neste K Pukaron Paronissa toimivat Milla Hiltunen yhdessä puolisonsa Aki Savolaisen kanssa.

– Pitkä uudistusvaihe Pukaron Paronissa on loppusuoralla ja pääsemme viimein palvelemaan asiakkaitamme koko aseman komeudelta ja palveluilta, kertoo Pukaron Paronin Neste K -kauppias Milla Hiltunen.

– Pääsemme keskittymään yhä paremmin asiakaspalveluun. Tavoitteenamme on, että Pukaron Paroni tunnettaisiin Suomen parhaimman palvelun liikenneasemana. Tämä vaatii koko aseman henkilökunnan panosta ja niinpä myös työntekijöiden viihtyvyyteen tullaan kiinnittämään erityistä huomiota, jatkaa Hiltunen.

– Neste K:n uudet kahvila- ja ravintolakonseptit sekä aseman yhteydessä toimivien yrittäjien palvelut tekevät Pukaron Paronista todella kattavan palveluiden kokonaisuuden, jonne on tiellä liikkujien lisäksi myös paikallisten miellyttävää saapua, sanoo Hiltunen.

Uudistetussa Pukaron Paronissa työskentelee Hiltusen alaisuudessa n. 50 työntekijää. Neste K Pukaron Paronin lisäksi Hiltunen on kauppiaana Elimäen Neste K Alppiruusussa, jonka uudistus Neste K -konseptiin valmistui lokakuussa.

Keskeisessä roolissa ruoka ja laatu

Liikenneaseman oma ravintola toimii Koon Keittiö -konseptilla, jonka ruokalistan on suunnitellut muiden Neste K -asemien tavoin keittiömestari Pekka Terävä. Samoin Terävän johdolla Pukaron Paronin henkilökunnan ruokaosaamista on syvennetty Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksessa Helsingissä.

Liikenneaseman oman ravintolan lisäksi tiloissa toimii autokaistallinen Burger King ‑ravintola, jonka toiminnasta vastaa aseman oma henkilökunta. Burger King -ravintolan erikoisuuksia ovat aidolla liekillä grillatut naudanlihapihvit sekä asiakkaan pyynnöstä ja toiveen mukaan valmistetut ruoat.

Pukaron Paronissa on myös K-ruokakaupan palvelut, jonka valikoimista löytyy ruoanlaiton perusraaka-aineet, mutta myös paljon erikoistuotteita.

Autoille asema tarjoilee Nesteen huippulaatuisia Suomessa kehitettyjä polttoaineita ja kattavan valikoiman Nesteen autotarvikkeita. Neste-äpillä tankkaukset sujuvat kätevästi matkapuhelimella ilman korttia tai käteistä.

Neste K Pukaron Paronista löytyvät palvelut:
Koon keittiö
Burger King -ravintola
Kotipizza-ravintola
Kukkakauppa
K-ruokakauppa
Finnmari-sisustuskauppa
Kirjapörssi-kirjakauppa
K-Raudan perustarvikkeiden valikoimat
Tutut Pukaron Paronin suosikkituotteet (esim. lähileipä)
Suomen suurin liikenneasema-aurinkovoimala 50,5 kwh
3 kpl sähköauton latauspistettä

Tavoitteena sadan Neste K -aseman verkosto – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Kaikki Nesteen ja K-ryhmän yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä. Neste K Pukaron Paroni on verkoston 51. uudistettu asema.

Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin sadan Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-Kauppias, Milla Hiltunen, p. 040 5277 663
Mikko Paukkonen, ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.