Neste K Sääksmäentien uudistus Valkeakoskella valmis

Valkeakosken Neste K Sääksmäen -liikenneaseman uudistusremontti on valmistunut. Uudistuksessa liikenneaseman ilme ja palvelut rakennettiin uuden Neste K -konseptin mukaisiksi. Laadukas ruokailu säilyy uudistuneenkin aseman keskiössä.

– Aseman palvelut ovat parantuneet. Meillä on nykyisin Matkahuollon ja Schenkerin noutopiste. Ruokakaupan elintarvikevalikoima on pysynyt lähes samana, mutta osaston yleisilme on muuttunut viihtyisämmäksi ja kompaktimmaksi, kertoo Neste K Sääksmäen kauppias Merja Toivonen.

– Uudet aukioloajat on räätälöity asiakkaittemme toiveiden pohjalta. Avaamme arkisin jo 5.30 lauantaisin seitsemältä ja sunnuntaisin kahdeksalta. Sunnuntaista torstaihin suljemme klo 23.00, perjantaina ja lauantaina puolelta öin, kertoo Toivonen.

Keskiössä kahvilatuotteiden laatu

– Jo ennestään hyvän sämpylävalikoiman lisäksi olemme saaneet lisää valikoimaa kahviin. Nyt meiltä saa perinteisen Juhla Mokan lisäksi ihanaa tummapaahtoista Pelican Rouge ‑kahvia. Lisäksi meillä on laaja valikoima Nespresson erikoiskahveja, kuten lattea, espressoa ja cappuccinoa, myös kofeiinittomina versioina, kertoo Toivonen.

Liikenneaseman oma kahvila uudistettiin Neste K -konseptin mukaiseksi, jonka ruokatuotekonseptin on suunnitellut muiden Neste K -asemien tavoin Food Camp Finlandin keittiömestari Pekka Terävä.

– Aseman tarjoama keittolounas tarjoaa makumaailmaltaan kotoisia makuja, sanoo Toivonen.

– Quick Wash -autopesumme sai uuden hallin jo viime kesänä. Pesulla on korkeutta 2,6 metriä ja sinne mahtuu jo keskikorkea pakettiautokin hyvin ja puhdasta tulee, kertoo Toivonen.

Autoille asema tarjoilee Nesteen huippulaatuisia Suomessa kehitettyjä polttoaineita ja kattavan valikoiman Nesteen autotarvikkeita. Neste-apillä tankkaukset sujuvat kätevästi matkapuhelimella ilman korttia tai käteistä.

Neste K muuttaa liikenneasemakulttuuria – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Kaikki Neste K -asemat on uudistettu vuoden 2018 loppuun mennessä.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Neste K -kauppias, Merja Toivonen, p. 040 3122 759
Mikko Paukkonen, ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2018 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.