Neste K Simolantie Lappeenrannassa saa uuden kauppiaan – luvassa pullantuoksuista palvelua

KESKO ALUETIEDOTE 29.12.2016 KLO 10:00

Lappeenrannan Neste K Simolantien kauppiaaksi tulee vuodenvaihteen jälkeen Mikko Korpela. Alue ja paikallinen markkinatilanne on jo entuudestaan tuoreelle kauppiaalle tuttu, sillä aikaisemmin Korpela työskenteli Imatran Neste K -liikenneasemalla.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Myös Lappeenrannassa liikenneaseman uudistus alkaa jo vuodenvaihteessa.

– Uutena kauppiaana tulen olemaan paljon kaupalla ja asiakkaiden tavoitettavissa. Aluksi on tärkeää olla kuuntelemassa asiakkaiden toiveita ja palautteita, jotta asemaa voidaan kehittää oikeaan suuntaan, kertoo tuore Neste K Simolantien kauppias Mikko Korpela.

K-kauppiasura on kytenyt Korpelalla mielessä jo pitkään ja kaksi vuotta sitten Korpela pääsi mukaan K-kauppiasvalmennukseen. Kauppiasharjoittelunsa Korpela teki Imatran Neste K -liikenneasemalla, joten Lappeenrannan seutu ja liikenneasemamarkkinat ovat uudelle kauppiaalle jo entuudestaan tuttuja.

Pullantuoksuista palvelua

Neste K Simolantie sijaitsee vilkkaan risteyksen varrella, johon asiakkaan on helppo pysähtyä. Korpela aikoo kehittää aseman valikoiman asiakkaiden kannalta tarkoituksenmukaiseksi, oli kyseessä sitten autonpolttimot tai eväät töihin. Asiakkailta saatu palaute on ensiarvoisen tärkeää aseman kehittämisessä. Samalla kerralla asemalta voi hakea maitotölkit, mutta nauttia myös pullakahvit.

– Aion korostaa aseman luonnetta helpon asioinnin pysähdyspaikkana, mistä löytyy kaikki tarpeellinen liikkuvalle ihmiselle. Nopean ruokakauppaostosten tekimisen ohella asiakas saa alueen parasta asiakaspalvelua höystettynä laadukkaalla kahvilla ja leipomotuotteilla, Korpela kertoo.

– Asiakaslupaukseni on olla pullantuoksuinen täyden palvelun liikenneasema, jossa saat aina iloisen karjalalaisen hymyn, tiivistää Korpela.

Neste K Simolantiellä palvelee 5-8 työntekijää ajankohdasta riippuen. Asemalla kehitetään myös autoille tarkoitettuja palveluita. Käyttöön otetaan esimerkiksi täysin uudistunut Quick Wash -pesupalvelu.

Lappeenrannassa asuvan kauppiaan vapaa-aikaan kuuluu jääkiekon pelaamista ja lukemista. Korpelan perheeseen kuuluu kolme lasta ja avopuoliso.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa Keskon lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Mikko Korpela, p.
Mikko Paukkonen, Ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.