Neste K Tuuliharjan uudistus käynnistyy – ravintolapalvelut paranevat, uutuutena Subway

KESKO ALUETIEDOTE 27.1.2017 KLO 15:00

Nelostien legendaarinen Neste K Tuuliharjan uudistus alkaa Orimattilassa. Liikenneasema uudistuu täysin, mutta pysyy remontin ajan auki asiakkaille. Ravintolapalvelut paranevat ja uutuutena asemalle avataan Subway-ravintola. Remontti valmistuu kokonaisuudessaan toukokuussa.

Seuraavina vuosina kaikki K-ryhmän liikenneasemat uudistuvat täysin ja palvelevat asiakkaitaan K-ryhmän ja Nesteen yhteisesti rakentaman Neste K ‑liikenneasemakonseptin alla. Jokaisen liikenneaseman uudistuksessa muutosta on ohjannut asiakkailta saatu palaute.

– Säilytämme liikenneaseman auki koko uudistuksen ajan. Palvelemme yhtä hyvin ja kattavasti kuin aiemminkin ja pyrimme minimoimaan remontista aiheutuvat häiriöt. Uudistukseen liittyvät investoinnit ovat merkittäviä, panostamme yhdessä kumppaniemme ja K-ryhmän kanssa uudistukseen lähes miljoona euroa, kertoo K-kauppias Tuomo Siira.

Parempaa ruokaa tiellä liikkujille

Liikenneaseman ravintola uudistetaan Koon keittiöksi ja samalla aseman ruokalista uudistuu 2020-luvulle tarjoten herkullisia uutuuksia. Suurimpana muutoksena ravintolan uudistuksen lisäksi on Subway-ravintolan avaaminen. Lisäksi tarjolle tulee Hot Dog goes Koo -hodareita.

Aina tuoreen pannukahvin lisäksi Neste K Tuuliharja tarjoilee kahvin ystäville uusia Nespresson erikoiskahveja. Liikenneasema palvelee edelleen myös ruokakaupan palveluillaan, josta löytyy hyvä valikoima ruoanlaiton perusraaka-aineita ja myös paikallisia tuotteita.

Neste K Tuuliharjan sisustetaan viihtyisäksi oleskelumiljööksi ja se saa myös uudet tyylikkäät ja toimivammat saniteettitilat. Lisäksi ruokailutilojen istumapaikkojen määrää asemalla kasvatetaan.

Tavoitteena 100 Neste K -aseman verkosto

Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin 100 Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

K-kauppias Tuomo Siira, p. 040 312 2787
Ketjujohtaja, Mikko Paukkonen, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja K-ryhmän lähes 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.