Niina Lönnrot aloitti kauppiasuransa kahden K-Marketin voimin Vihdissä

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 4.9.2019

Niina Lönnrot otti toukokuussa 2019 vastaan kaksi K-Marketia toisen Ojakkalassa ja toisen Nummelassa ja aloitti näin räväkästi kauppiasuransa.

Niina on entuudestaan kaupan alan ammattilainen. Hän kertoo, että hän on edennyt askel kerrallaan kaupan myyjän töistä osastopäälliköksi, valmennuspäälliköksi ja tavaratalopäälliköksi. Töiden ohella hän on opiskellut ravitsemisalan restonomin tutkinnon Laurea ammattikorkeakoulussa.

Niina otettiin hyvin vastaan

• Kauppiasuran aloitus tuntui innostavalta ja jännittävältä, kaksi hyvin erilaista kauppapaikkaa, jotka molemmat tuntuivat heti "omilta". Minut otettiin molemmissa kaupoissa todella hyvin vastaan, joten jännitys helpotti nopeasti ja pääsin mukaan arjen kuvioihin, muistelee Niina toukokuisia tunnelmiaan.

Alueidensa paras kyläkauppa!

• Haluan tuoda asiakkaiden toivomia, uusia pientoimittajia kaikille tuoreosastoille. Heviosastolla kesällä onkin päästy nauttimaan Tammilehdon herneistä ja paistopisteelle saimme Kesämäen leipomon herkut.  Pyrin rakentamaan kaupan valikoiman asiakkaidemme näköiseksi, kuunnellen tarkkaan asiakastoiveita, Niina kertoo.

• Toivoisin asiakkailta rohkeaa lähestymistä juuri tuotetoiveiden osalta, jotta saadaan kaupasta juuri heille toimivin! Ojakkalassa asiakastoiveita onkin saatu jo hyvin ja nyt pyrimme aktivoimaan myös Nummelan kaupan asiakkaita. Toiveita voi esittää koko kaupan henkilökunnalle, koska rakennamme yhdessä alueen parasta kyläkauppaa!, Niina kehottaa.

K-Market Nummelan Facebook-sivut: https://www.facebook.com/KMarketNummela/

K-Market Ojakkalan Facebook-sivut: https://www.facebook.com/K-Market-Ojakkala-714785788714163/

Lisätietoja: K-kauppias Niina Lönnrot, puh.050 3689 648

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi