Niko Rantala K-Market Musan kauppiaaksi Porissa

K-kauppias Niko Rantala aloittaa K-Market Musan kauppiaana 16.4. lähtien. K-Market Musa on Rantalan neljäs K-Market Porissa.

– Lähden innolla ottamaan vastaan ja kehittämään K-market Musaa vieläkin enemmän asiakkaiden näköiseksi. Kauppa on tälläkin hetkellä hyvin hoidettu ja henkilökunta saa usein positiivista palautetta asiakkailta. Hienoa päästä mukaan huippuporukkaan ja tutustumaan kaupan asiakkaisiin, kertoo kauppias Niko Rantala.

K-Market Musan lisäksi Rantalalla on Porissa kolme muuta kauppaa, K-market Viikinäinen, K-Market Kalevanpuisto ja K-market Tiilinummi.

– Jokaisella kaupallani on oma kauppakohtainen liikeidea. Jokaisessa kaupassa kuitenkin korostuvat tietyt peruselementit, sanoo Rantala.

– Mahdollistamme helpot ja nopeat ostokset, selkeässä ja siistissä kaupassa, jossa asiakkaiden odotukset ylitettään henkilökohtaisella asiakaspalvelulla. Haluamme olla moderni lähikauppa, jossa asiakkaiden toiveita kuunnellaan herkällä korvalla. Kaiken toiminnan keskiössä on osaava ja palvelualtis henkilökunta, kertaa Rantala.

Rantala toivoo, että asiakkaat tulevat rohkeasti vetämään hihasta ja kertomaan minkälaisen kauppa on asiakkaiden toiveissa

– Pyrimme parhaalla mahdollisella tavalla yhdessä henkilökunnan kanssa toteuttamaan toiveenne. Olemme teitä täällä varten. Myös kauppias näkyy kassalla ja hyllyjen välissä, joten silloin toiveet on helppo sanoa, lupaa Rantala.

Rantala korostaa henkilökunnan tärkeyttä monikauppamallin hoitamisessa, sillä kauppias ei itse voi puuttua jokaiseen yksityiskohtaan.

– Henkilökunta on kaiken toiminnan keskiössä, te mahdollistatte asiakkaille parhaan asiakaskokemuksen ammattitaitonne avulla ja iloisella luonteella. Ilman huippuhenkilökuntaa neljän kaupan pyörittäminen ei olisi mahdollista, kiittää Rantala.

K-kauppias Niko Rantala, p. 040 575 3002

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso.
www.k-market.fi