Odotettu K-Market Kuurinniitty avataan maaliskuussa – kauppiaiksi K-Market Suvelasta tutut Heinoset

KESKO ALUETIEDOTE 26.1.2017

Espoon Kuurinniittyyn avataan 9. maaliskuuta odotettu lähikauppa. K-Market Kuurinniitystä (os. Kuurinmäki 1) tulee moderni uuden ajan kyläkauppa, jonka valikoima räätälöidään asiakkaiden toiveita vastaavaksi.

K-Market Kuurinniityn kauppiaiksi tulevat K-Market Suvelaa vuodesta 2014 luotsanneet Johanna Heinonen (45) ja Jussi Heinonen (41). Koko ikänsä kaupan alalla työskennelleet Heinoset jatkavat myös K-Market Suvelan kauppiaina.

– Kuurinniityn oman lähikaupan avautumista on odotettu alueella kuumeisesti. On ilo päästä aloittamaan uudessa kaupassa ja tutustumaan alueen asukkaisiin, K-kauppias Johanna Heinonen sanoo.

Heinoset aikovat kehittää K-Market Kuurinniitystä modernin uuden ajan kyläkaupan, jossa valikoima on kaupan kokoa suurempi ja henkilökunta helposti lähestyttävää. Uusi K-Market työllistää näillä näkymin seitsemän kaupan osaajaa.

– Teemme kaikkemme, jotta kaupasta tulisi viihtyisä ja avara, ja sieltä saisi kaiken arjen ja viikonlopun tarpeisiin. Erityisesti aiomme panostaa hedelmä- ja vihannesosastoon sekä nostaa esiin pienpanimoita, Johanna sanoo.

– Rakennamme kaupan valikoimasta asiakaskunnan näköisen, joten toteutamme myös mielellämme asiakkaiden toiveita. Tulkaa nykimään meitä hihasta tai jättäkää tuotetoiveenne kaupan Facebook-sivuille, Johanna kehottaa.

Heinosten perheyrityksessä työskentelevät myös Johannan 20-vuotiaat kaksospojat Roni ja Lari sekä ajoittain vanhin poika Nico (23). Perheeseen kuuluvat myös Johannan poika Miro (13) sekä kauppiasparin yhteinen tytär Mila (6). Vapaa-ajallaan perhe laittaa yhdessä ruokaa ja käy ahkerasti Helsingin jäähallilla HIFK:n otteluissa.

• K-Market Kuurinniityn (os. Kuurinmäki 1) avajaisia vietetään ja kakkukahveja maistellaan torstaina 9.3.2017 klo 10 alkaen.
  • Kaupan aukioloajat ovat ma-pe 7–22, la 8–21, su 10–21. Laajan ja laadukkaan ruokakaupan valikoiman lisäksi kaupasta löytyy Matkahuollon pakettipalvelu.
  • K-Market Kuurinniitty löytyy myös Facebookista

Kuva K-kauppiaspari Johanna ja Jussi Heinosesta liitteenä.

K-kauppias Johanna Heinonen, puh. 040 570 1130.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: