• K-ryhmä/

Odotettu K-Market Tolsa aukeaa joulukuun alussa – Kauppiaaksi K-Market Masalasta tuttu Jani Varjonen

Tolsan aseman kupeessa joulukuussa avautuva K-Market Tolsa on moderni ruokakauppa, jossa on edulliset hinnat.

KESKO ALUETIEDOTE 19.10.2016

K-Market Tolsa aukeaa pitkän odotuksen jälkeen joulukuun alussa. Kauppa sijaitsee hyvällä paikalla juna-aseman vierellä. Tolsan, Laajakallion, Heikkilän ja Jolkbyn asukkaiden on helppo asioida kaupassa ja aseman kupeessa se palvelee myös työmatkalaisia.

- Olen itse ollut tiiviisti mukana kaupan suunnittelussa. Uudesta kaupasta tulee ilmeeltään ja pinnoiltaan todella tyylikäs ja moderni ruokakauppa, jossa on edulliset hinnat, kertoo kauppias Jani Varjonen.

K-Market Tolsan valikoima toteutetaan asiakkaita kuunnellen.

- Haluan, että uusi kauppa palvelee aidosti lähialueen asukkaiden tarpeita. Nopea asiointi on pikkukaupan vahvuus. Meiltä pitää löytyä kaikki, mitä arjen pyörittämiseen tarvitaan. Tulemme avauksen jälkeen täydentämään valikoimaa asiakkaiden toiveiden mukaisesti, kertoo Jani.

Työmatkalaiset otetaan myös huomioon runsaalla salaattibaarilla sekä Take Away -tuotteiden osastolla heti sisääntulon yhteydessä. Ohi mennessään asiakkaat voivat napata kaupasta mukaan alueen isoimman ja halvimman kahvin.

Varjonen on toiminut kaupan alalla 15-vuotiaasta lähtien. Viimeiset 13 vuotta hän on ollut kauppiaana K-Market Masalassa, jossa Varjonen jatkaa edelleen. Uuden kaupan myötä Varjonen rekrytoi noin 10 työntekijää lisää. Kaikilla työntekijöillä on mahdollisuus työskennellä molemmissa kaupoissa.

Alueen asukkaat ovat tulleet K-Market Masalan myötä tutuksi. Kauppias tukee myös aktiivisesti paikallista toimintaa.

- Tänä syksynä olen esimerkiksi lahjoittanut turvaliivejä lähialueen lastentarhoille ja kouluille 200 kappaletta. 400 turvaliiviä on vielä jakamatta, joten mikäli Masalan tai Tolsan lähialueilla on vielä tarvetta liiveille, vanhempainyhdistykset voivat olla minuun yhteydessä, kertoo kauppias.

K-kauppias Jani Varjonen, puh. 040 544 5555

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.