Olli Piekkala kauppiaaksi K-Market Töölöntorille

K-Market Töölöntori saa uuden kauppiaan 10.3. Olli Piekkalasta, kun kaupan nykyinen kauppias Mikko Länsiluoto lähtee kauppiaaksi K-Supermarket Martsariin Vantaan Martinlaaksoon. Piekkala on aiemmin toiminut kauppiaana K-Market Iivisniemessä Espoossa.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.2.2019 KLO 15.15 1(1)

– K-Market Töölöntori on monessa suhteessa minulle tuttu. Töölöntori oli minulle aikanaan kauppiaskoulutuksen kauppaharjoittelujakson suorituspaikka ja olin siellä myös neljä vuotta töissä, kertoo Piekkala.

– Juuret Töölöntoriin jatkuvat kuitenkin tätäkin pidemmälle. Isoisäni veli Aaro Piekkala toimi aikoinaan kauppapaikassa pitkään kauppiaana, jatkaa Piekkala.

– Nykyisen kauppiaan Mikon kanssa on taas tunnettu taaperosta asti ja ollaan edelleen hyviä ystäviä. Tätä nykyä myös kauppiaskollegoita, sanoo Piekkala.

– On ilo vaihtaa kauppaa, kun tietää että uudessa kauppapaikassa on niin hyvin hoidettu kaikki jo ennestään. Kauppa toimii ja siellä on motivoitunut henkilökunta. Tästä on hyvä lähteä tekemään omannäköistä kauppaa ja lisätä vähän henkilökohtaista twistiä. Kauppa on tunnettu palvelutiskistään ja kokoaan suuremmasta valikoimasta, ja näiden kanssa jatketaan pyyteetöntä kehitystyötä myös jatkossa, summaa Piekkala.

K-kauppias Olli Piekkala, p. 050 545 1284

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi