Oulu saa torstaina uuden huippulaadukkaan ruokakaupan – K-Supermarket Pekuri tarjoaa kaikkea kalapuikoista kampasimpukoihin

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 21.2.2018

Oulun ydinkeskustassa paraatipaikalla avataan torstaina klo 10 uusi K-Supermarket Pekuri. Kauppiaat Mika ja Jaana Sara lupaavat rakentaa kaupasta Oulun ydinkeskustan laadukkaimman ruokakaupan.

Uuden ruokakaupan sydän on inspiroiva Herkkutori, jossa korostuvat erityisesti kala, juusto ja valmiit ateriat. Asiakkaita palvelee huippuosaava henkilökunta. Laadukkaan premium-valikoiman lisäksi kaupasta löytyy myös laaja valikoima arjen perustuotteita.

"Esimerkiksi kahveja meiltä löytyy kaikkea edullisesta Pirkka Costa Ricasta aina Jamaikan vuorilla viljeltyyn harvinaiseen ja huippulaadukkaaseen Jamaica Blue Mountain -kahviin. Kalaa ja mereneläviä meillä on tarjolla koko kirjo kalapuikoista kampasimpukoihin", Mika ja Jaana Sara kertovat.

"Tästä se työ vasta alkaa! Toivotamme kaikki oululaiset tervetulleeksi tutustumaan tavallista parempaan ruokakauppaan. Haluamme rakentaa kaupasta yhdessä oululaisten kanssa Oulun ydinkeskustan laadukkaimman ruokakaupan", kauppiaat kertovat.

Avajaishulinaa koko loppuviikon

K-Supermarket Pekurin avajaisia juhlistetaan torstaina 22.2.2018 klo 10 alkaen. Nauhan leikkaavat yhdessä kauppiaiden kanssa Oulun kaupunginjohtaja Päivi Laajala ja K-ryhmän aluejohtaja Jari Saarinen.

"Pitkäkestoinen remontti on vihdoin ohi ja pääsemme avaamaan kaupan täysin uudistettuna. Mitään vanhaa ei ole jäljellä. Asiakkailta tulleiden viestien perusteella kaupan avausta on kovasti jo odotettukin", sanoo K-ryhmän aluejohtaja Jari Saarinen.

Avajaishulina jatkuu koko loppuviikon. Torstaina kaupalla on tarjolla kakkukahvit ja ruokaa kokkaa klo 12–18 MasterChef-voittaja Joonas Hämäläinen. Perjantaina kaupalla viihdyttää Janne Pekkala. Lauantaina klo 14 kaupalla esiintyy oululainen sekakuoro Iso Ilo.

Pekurinkulmassa avautuu torstaina samanaikaisesti myös Keskon ja Oriolan kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin keskittyvän Hehku-ketjun myymälä. Toinen Hehku-myymälä avataan Oulussa torstaina Ideaparkiin.

K-Supermarket Pekurin kauppiaat Mika ja Jaana Sara jatkavat myös K-Supermarket Hovihallin kauppiaina.

K-kauppias Mika Sara, puh. 050 386 0510.
K-ryhmän aluejohtaja Jari Saarinen, puh. 010 53 30260.

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi

Avainsanat: