Oulun Neste K Iskoon kauppiaaksi Joonas Hämäläinen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 11.4.2023

Joonas Hämäläinen aloittaa 7.5. Oulussa Neste K Iskon kauppiaana. Joonaksella on entuudestaan Neste K Ouluntulli ja K-Market Kokkokangas luotsattavanaan, joissa hän jatkaa kauppiaana.

”Tuntuu hienolta päästä kauppiaaksi myös Neste K Iskoon, joka on erinomaisella paikalla vilkkaasti liikennöidyn tien varrella sijaitseva liikenneasema. Iskosta löytyvät monipuoliset palvelut niin herkullisesta lounaasta Kotipizzaan ja Koon keittiön annoksiin, Quick Wash autopesu sekä tuoretta kahvia aamusta iltaan”, Joonas listaa.

Joonas aloittaa Iskossa työt tutustumalla asiakkaisiinsa ja heidän tarpeisiinsa. ”Tämän pohjalta lähdemme rakentamaan kauppakohtaista liikeideaa, jolla pystytään erottautumaan kilpailijoista. Yksi tärkeä osa kaikkia minun kauppapaikkoja on Ruokamies- filosofia, jota tuomme myös Iskoon. Erityisesti panostamme alusta alkaen lounaaseen ja tuomme Neste K Ouluntullissa hyväksi havaittuja toimintamalleja Iskon keittiöön. Valikoimiin tuomme tuotteita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeita mutta samalla sopivat erilaisiin budjetteihin.”

Vastuullisuus on arkipäivää liikenneasemilla. ”Siihen kuuluvat niin raaka-aineiden kunnioitus, paluujakeisen lajittelu sekä henkilöstön hyvinvointi”, Joonas kertoo.

Asiakkaille Joonaksella on terveiset: ”Haluan toivottaa kaikki tervetulleeksi asioimaan meillä ja kehitetään yhdessä Neste K Iskosta alueen paras liikenneasema!”

Joonas Hämäläisellä on pitkä kokemus ravintola- ja elintarvikealoilta. Hän voitti Suomen ensimmäisen MasterChef-kilpailun vuonna 2011 ja on sen jälkeen työskennellyt Helsingin huippuravintoloissa, myyntipäällikkönä elintarvikealalla sekä Food Solution Managerina Kesprolla. 1.8.2022 alkaen hän on toiminut Neste K Ouluntullin kauppiaana ja 1.11. alkaen K-Market Kokkokankaalla kauppiaana.

Joonaksen vastapaino kiireiselle arjelle on touhuilu ekaluokkalaisen pojan ja 14-vuotiaan Pablo-koiran kanssa.

Lisätietoja: K-kauppias Joonas Hämäläinen, puh. 040 719 6915

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille.