Oulun Ruskon K-Citymarket laajenee

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 22.3.2019

Oulu Ruskon K-Citymarket laajenee ja sinne tehdään myös täydellinen peruskorjaus ja kokonaisuudistus.

Laajennus on noin 2700 m2 ja sen yhteydessä kaikki vanhat tilat remontoidaan lattiasta kattoon. K-Citymarketin sekä päivittäis- että käyttötavara saavat lisää tilaa. Lisäksi kiinteistöön tulee neljä uutta etutilaa, joihin haetaan toimijoita. Kiinteistö peruskorjataan ja talotekniikka uusitaan. Koko kiinteistön energiatehokkuutta parannetaan ja mm. aurinkovoimaa tullaan hyödyntämään energianlähteenä.  Hankkeen pääurakoitsijaksi on valittu Peab Oy. Remontti päivittää tilat nykyaikaiseksi ja energiatehokkaaksi kiinteistöksi ja valmistuu loppuvuodesta 2019.

”K-Citymarket Ruskon hanke tulee olemaan tänä vuonna Pohjois-Suomen alueen suurin. Muut merkittävät hankkeet ovat K-Market Hiukkavaara, joka valmistuu kesällä ja syksyllä valmistuva Keskon logistiikkaterminaalin laajennus Kempeleessä”, Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen kertoo.

K-Citymarket Ruskon K-kauppiaina aloittavat 1.4. Päivi ja Timo Raja-aho. Ruskoa vuodesta 2014 luotsanneet Pekka ja Ulla Rantala lopettavat kauppiasuransa.

K-ryhmän Pohjois-Suomen alueella toimii 276 kauppaa ja niiden myynti oli viime vuonna 1340,4 miljoona euroa. Myynti kehittyi + 4,7 %. K-ryhmä työllistää alueella yhteensä noin 3900 henkilöä.

Lisätietoja: Keskon Pohjois-Suomen aluejohtaja Jari Saarinen, puh. 0500 677 878

K-Citymarket on suomalainen moderni hypermarket, joka tarjoaa asiakkailleen monipuoliset ja laajat valikoimat elintarvikkeita sekä käyttötavaraa. K-Citymarket tunnetaan parhaista tarjouksistaan, paikallisista valikoimistaan ja ruokaosaamisestaan. Jokaisessa K-Citymarketissa toimii kauppiasyrittäjä. Suomessa on tällä hetkellä 81 K-Citymarketia. www.k-citymarket.fi.