• K-ryhmä/

Pääkaupunkiseudulle avautuu syyskuussa neljä uudistunutta Neste K ‑liikenneasemaa – Kannelmäkeen disco-autopesu

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 31.8.2017 KLO 9.00

Uudistuvat asemat ovat Neste K Olari ja Neste K Kivenlahdentie Espoossa sekä Neste K Kannelmäki ja Neste K Oulunkylä Helsingissä. Liikenneasemilla palvelevat vanhat tutut Neste K ‑kauppiaat. Oulunkylässä avautuu Subway ja Olarissa ja Kannelmäessä lähdetään hyödyntämään uusinta autonpesuteknologiaa. Kivenlahdentiellä asemasta kuoriutuu alueen tyylikkäin liikenneasema.

Jokaisen uudistuneen aseman kahvila on rakennettu uuden Neste K ‑konseptin mukaiseksi niin ruoaltaan kuin sisustukseltaan. Tarjonta uudistuu 2020-luvulle vaikuttiminaan uusimmat street food -trendit. Uusi makumaailma maistuu esimerkiksi hampurilaisissa ja pitaleivissä. Uusissa Koon Kahvila -konsepteissa kiinnitetään erityistä huomiota ruoan ja kahvin tuoreuteen ja esilletuontiin.

Remonttien lisäksi kaikkien uudistuneiden liikenneasemien henkilökunnan ruokaosaamista syvennetään keittiömestari Pekka Terävän johdolla Food Camp Finlandin ravintolakoulutuksissa Helsingissä.

Neste K -asemat tarjoavat myös jatkossa K-ruokakaupan palvelut tärkeimpien peruselintarvikkeiden valikoimalla. Nopea ostaminen on tehty asemilla helpoksi.

Neste K Olarin laajeneva K-ruokakauppa haastaa lähiostarin

Neste K Olari Espoossa avautuu viikolla 36. Uudistunut kahvila on entistäkin valoisampi. Aseman K-ruokakaupan valikoimat kasvavat aikaisemmasta.

– Laajentuneen ruokakaupan valikoiman ansiosta haastamme todella lähiostari Niityn ruokakaupan. Meille on autolla nopeampaa ja helpompaa saapua. Valikoimamme kattavat arjen ruokatarpeet loistavasti, kertoo Olarin kauppias Vesa Pyrhönen.

Neste K Olarin Quick Wash -autopesu muuttuu tekniikaltaan yhdeksi Suomen parhaimmaksi. Uudet MultiFlex-harjat kallistuvat ja ylettyvät näin pesemään kunnolla myös viistoperäiset autot, esimerkiksi katumaasturit.

– MultiFlex-harjat ovat Suomessa vielä harvinaisia, joten on ilo tarjota tätä uutuutta asiakkaillemme, summaa Pyrhönen.

Neste K Oulunkylä vahvistaa ruokatarjontaa – uutuutena Subway

Neste K Oulunkylän uudistusremontti toteutetaan vain kahdessa viikossa, jonka jälkeen asema aukea uudistettuna syyskuun puolivälissä viikolla 36. Tärkein uusi palvelu on Subway-ravintolan aukeaminen, joka tukee jo ennestään monipuolisen liikenneaseman ruokatarjontaa. Subway-ravintolan palvelut avataan lokakuun aikana. Asemalta löytyy jo tällä hetkellä Hesburger-ravintola sekä Koon Kahvila.

– Neste K Oulunkylässä on jo ennestään vakiintunut ravintolan ja mukaan otettavan ruoan asiakaskunta, joten uusi pikaruokakonsepti tukee loistavasti asiakkaidemme tarpeita, sanoo Neste K Oulunkylän kauppias Juha Salo.

Uudistuksessa asema saa Neste K -konseptin mukaisen raikkaan sisustuksen. Monipuoliset palvelut säilyvät ennallaan ja asemalla jatkavat K-ruokakaupan palvelut, Posti sekä Quick Wash -autopesu.

Neste K Kivenlahti jatkaa helppona täydennysostopaikkana

Neste K Kivenlahti on perinteinen arjen tankkaus ja täydennysostopaikka Kivenlahdessa. Kivenlahden remontti valmistuu viikolla 37. Asema saa uuden raikkaan sisustuksen ja uuden Koon Kahvilan.

– Asemallamme käy paljon paikallisia asukkaita ja asemamme on kuin pieni hengähdyskeidas arjen kiireen keskellä. Uudistus toivottavasti helpottaa asiakkaidemme asiointia entisestään ja uudella sisustuksella luomme myös ihmisten arkeen pientä luksusta, kertoo Kivenlahden kauppias Anna Hirvonen.

Asemalla jatkavat K-ruokakaupan palvelut. Quick Wash -autopesu uudistetaan myöhemmin tänä vuonna.

Kannelmäkeen disco-autopesu – jonne pääsee yölläkin

Neste K Kannelmäki avautuu viikolla 39. Uudistuvan kahvilan lisäksi suurimmat muutokset nähdään Quick Wash ‑autopesussa, jonne tulee myös pituussuunnassa kallistuvat harjat. Yksi erikoisominaisuus erottaa kuitenkin muista pesupaikoista.

– Neste K Kannelmäen uusi Prowashin pesukone on siinä mielessä ainutlaatuinen, että vastaavia on vasta yksi Suomessa. Auton voi pestä led-valojen tuikkeessa, jotka värjäävät pesuvaahdon. Autopesusta tulee siis todella elämyksellistä, mutta myös pesutekniikaltaan uusi kone edustaa alansa huippua, sanoo Neste K Kannelmäen kauppias Vesa Aittolampi.

– Asemamme sijaitsee heti kauppakeskus Kaaren vieressä, jonka ruokakauppa on auki 24/7. Myös me pidämme autopesumme auki läpi vuorokauden, eli pesun voi ostaa itsepalveluna myös yöllä, jatkaa Aittolampi.

Tavoitteena sadan Neste K -aseman verkosto – lisää yrittäjiä haetaan

Neste K -ketju on uudistunut nopeasti ja hakee nyt uusia Neste K -kauppiasyrittäjiä riveihinsä. Kaikki Nesteen ja K-ryhmän yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä. Tavoitteena on rakentaa kaikkiaan noin sadan Neste K -aseman verkosto. Investoinnin arvo on kokonaisuudessaan kymmeniä miljoonia euroja.

Asemilla asiakkaille tarjotaan monipuolista ja laadukasta ruokaa joko paikan päällä nautittavaksi tai mukaan otettavaksi. Suomen Neste K -liikenneasemat eivät ole toistensa kopioita, vaan kullakin asemalla on omat erityistarpeensa ja mahdollisuutensa sijainnista ja asiakaskunnasta riippuen.

Neste K -liikenneasemien uudistus on osa K-ryhmän lähimarkkinastrategiaa, jossa asiakkaille tarjotaan laadukkaita ja yksilöllisiä palveluita, nopeasti ja vaivattomasti.

Katso videoklippi Kannelmäkeä vastaavasta disco-autopesusta:

Kivenlahdentien Neste K -kauppias Anna Hirvonen, p. 041 433 5844
Olarin Neste K -kauppias, Vesa Pyrhönen, p. 050 597 6989
Oulunkylän Neste K ‑kauppias, Juha Salo, 0400 474 819
Kannelmäen Neste K -kauppias, Vesa Aittolampi, p. 040 312 2813
Mikko Paukkonen, ketjujohtaja, Neste K -liikenneasemat, p. 050 567 9761

Neste K -liikenneasemat tarjoavat asiakkaille palvelua ”Paremman pysähdyksen taktiikan” mukaisesti. Tavoitteena on tarjota asiakkaille Suomen ylivertaisin liikenneasemakokemus sekä parasta ruokaa maanteillä liikkujille. Nesteen ja Keskon yli 70 yhteistä asemaa muutetaan ja uudistetaan Neste K -liikenneasemiksi vuoden 2017 loppuun mennessä.

K – jotta kaupassa olisi kiva käydä.