Paikalliset lähi- ja pientuottajat esillä K-Supermarket Nurmijärven lähiruokatapahtumassa

K-ryhmä aluetiedote 17.7.2017

K-Supermarket Nurmijärvi tempaisee jälleen paikallisten lähi- ja pientuottajien puolesta, kun kaupassa vietetään Paikallista sinulle -lähiruokatapahtumaa torstaina 20.7. klo 12-16. Kauppa täyttyy tapahtuman aikana lähi- ja pientuottajista sekä lähiruokaa rakastavista asiakkaista.

”Olemme kutsuneet kourallisen alueen ruoantuottajia kauppaan keskiviikkona keskustelemaan asiakkaiden kanssa toiminnastaan ja tuotteistaan. Tapahtuma oli viime vuonna tosi suosittu. Viime vuonna tapahtumaan osallistuneet tuottajat lähtivät innolla mukaan myös tänä vuonna”, kertoo K-Supermarket Nurmijärven kauppias Minna Astikainen.

K-Supermarket Nurmijärven vahvuutena ovat lämpimät suhteet alueen tuottajiin sekä lähiruoan suuri määrä kaupan valikoimassa. Osa lähi- ja pientuottajista toimittavat tuotteitaan jopa kaksi kertaa päivässä kauppaan suoraa tilaltaan.

K-Supermarket Nurmijärven henkilökunnan lisäksi myös asiakkaat arvostavat lähiruokaa. ”Asiakkaamme tietävät, mitkä tuotteet tulevat läheltä. He haluavat myös jatkuvasti oppia lisää lähialueemme tuottajista. Tällaiset tapahtumat ovat siihen loistava keino”, Minna iloitsee.

Keskiviikon tapahtumassa ovat paikalla muun muassa seuraavat lähi- ja pientuottajat: Kuivalihakundi, Maku Brewing, Krannin tila, Handolin kaalit, Männistön Peruna, Mäntymäen luomutila, Horti Herttua sekä Pirjon Pakari.

Kauppias toivottaa asiakkaat lämpimästi tervetulleiksi Paikallista sinulle –tapahtumaan keskiviikkona klo 12 alkaen!

K-Supermarket Nurmijärvi, kauppias Minna Astikainen, p. 044 7047749
Kesäsomettaja Saija Jantunen, Keskon päivittäistavaratoimiala, p. 050 4333404

Paikallista sinulle -verkkosivut: http://www.k-supermarket.fi/paikallista-sinulle/

K-Supermarket