Paikallista vegeä ja luomua esillä K-Supermarket Mankkaan lähiruokatapahtumassa

K-ryhmä aluetiedote 5.6.

Viime vuonna suurta kiitosta asiakkailta ja tuottajilta saanut K-Supermarket Mankkaan Paikallista sinulle -tapahtuma järjestetään tänä vuonna 8.-10.6. Paikalle tulee viikonlopun aikana jopa 50 lähi- ja pientuottajaa.

Myymäläpäällikkö Lea Lökin mukaan K-Supermarket Mankkaan Paikallista sinulle -tapahtumassa korostuvat ennen kaikkea ajankohtaiset ruokatrendit, jotka ovat asiakkaidenkin mieliin.

”Paikalla on paljon ajankohtaisia vegetuotteita, kuten Rainingon luomutilan gluteeniton kvinoa, Verso Foodin härkäpapugranola sekä Helsinki Fildfoodsin koivunmahla”, Lea kertoo.

Tapahtumassa on tarjolla myös todellista lähiruokaa suoraan pääkaupunkiseudun tuottajilta. Tuotteitaan ja toimintaansa ovat esittelemässä muun muassa Sun Juice Espoosta sekä Kolmen kaverin jäätelö ja Kaffa Roastery Helsingistä.

Mankkaa on myyntipinta-alaltaan K-Supermarket-ketjun suurin kauppa, joten paikallisten lähi- ja pientuottajien tuotteiden valikoima on kaupassa kokonaisuudessaan merkittävä.

Kauppias ja henkilökunta toivottavat lämpimästi tervetuloa Paikallista sinulle -tapahtumaan torstaina 8.6. klo 10 alkaen. Tapahtuma jatkuu lauantaihin klo 18 asti.

K-Supermarket Mankkaa, kauppias Pekka Iho p. 0500-495706
Kesäsomettaja Saija Jantunen, Keskon päivittäistavaratoimiala, p. 050 4333404

K-Supermarket

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa. www.k-supermarket.fi