Päivi ja Marko Koistinen uuden K-Market Hiuntien kauppiaiksi Uudessakaupungissa

Kahden K-Marketin kauppiaana tällä hetkellä toimivat Päivi (46) ja Marko Koistinen (48) saavat marraskuun loppupuolella kolmannen kaupan. K-Market Hiuntie avataan Santtion kaupunginosan uuteen palvelukortteliin.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 3.10.2017

Koistiset aloittivat tämän vuoden tammikuussa Uudessakaupungissa K-Market Kalannin kauppiaina ja toukokuussa heidän luotsattavakseen siirtyi myös K-Market Lokalahti. Pariskunnan kolmas kauppa, K-Market Hiuntie, avautuu marraskuun lopussa. Aiemmin Päivi ja Marko ovat toimineet liikenneasemakauppiaina Nousiaisissa.

"Kauppiasurassa kiehtoo vastuun ja vapauden tasapaino. Työssä saa kehittää itseään ja omaa henkilökuntaansa sekä palvella asiakkaita", Päivi ja Marko perustelevat kiinnostustaan kauppiasuraan.

K-Market Hiuntielle Päivi ja Marko lupaavat tuoda mahdollisimman paljon paikallisia tuotteita. Asiakkaiden toiveita kuunnellaan herkällä korvalla.

"Valikoimaa kehitetään asiakkaiden tarpeiden mukaan ja toivommekin asiakkailta rohkeasti yhteydenottoja ja toiveita. Esimerkiksi erikoisruokavalio- ja omapaistotuotteiden valikoimat suunnitellaan asiakkaiden tarpeiden mukaisiksi.”

K-Market Hiuntie tulee työllistämään noin viisi kaupan alan ammattilaista. K-Market Kalanti ja K-Market Lokalahti työllistävät yhteensä yhdeksän henkilöä, joiden osaamista Päivi ja Marko pystyvät hyödyntämään myös uudessa kaupassaan.

Koististen perheeseen kuuluvat aikuiset kaksospojat Ville ja Miikka, jotka ovat myös mukana kauppojen toiminnassa. Kauppiasparin vapaa-aika kuluu yhdessä Pippuri-koiran kanssa mökillä touhutessa.

Päivi ja Marko Koistisen kaupat Uudessakaupungissa:
• K-Market Kalanti (os. Pankkitie 2 )
• K-Market Lokalahti (os. Varanpääntie 10)
• 11/2017 alkaen K-Market Hiuntie (os. Hiuntie 120)

Lisätietoja: K-kauppias Päivi Koistinen, puh. 040 538 4414

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.