Pajuniemet Turun Intersport Skanssin kauppiasyrittäjiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 10.10.2019

Jussi ja Sanna Pajuniemi astuvat Turun Skanssin Intersportin kauppiaiden lenkkareihin 28.10. Pajuniemet ovat urheilukaupan ammattilaisia ja tulevat Turkuun Rauman Intersportista.

Pajuniemet tekevät come backin Turkuun, nyt kauppiasyrittäjinä

”On upea tilaisuus päästä palaamaan Turkuun, nyt yrittäjinä omaan kauppaan”, kertovat Jussi ja Sanna Pajuniemi hyvillään. ”Näemme paljon potentiaalia Skanssissa lähteä rakentamaan meidän ja asiakkaidemme näköistä urheilukauppaa”.

Intersport Skanssi tulee olemaan uudistuva, siisti ja ajan hermolla oleva urheilukauppa, josta löytyvät laadukkaat ja trendikkäimmät merkit sekä tuotteet. Henkilökunta saa jatkuvaa koulutusta niin myynnissä, asiakaspalvelussa kuin tuote- ja lajitietoudessakin. ”Pyrimme luomaan huippuhyvän työympäristön henkilökunnallemme niin, että asiakkaammekin sen huomaavat”, lupaavat Jussi ja Sanna.

Pajuniemillä on vahva urheilukaupan osaaminen. Jussi on aloittanut uransa 2004 Porin Intersportissa myyjän tehtävissä ja siitä edennyt steppi kerrallaan kauppiasyrittäjäksi. Molemmat ovat turkulaisille jo tuttuja Intersport Länsikeskuksesta, jossa he työskentelivät 2009 – 2015. Sanna on myöskin työskennellyt jo 10 vuotta urheilukaupassa. Pajuniemien kauppiasura alkoi 2015 Rauman Intersportissa, josta he nyt siirtyvät Turkuun.

”Jussilla on vahva osaaminen ja innostus kenkiin, joka on tarttunut myös muuhun perheeseen”, kertoo Sanna. Jussi onkin mukana Intersport-ketjun jalkinetyöryhmässä.

Pajuniemien perheeseen kuuluu 6-vuotias reipas nuori mies. Koko perhe harrastaa yhdessä retkeilyä, laskettelua ja matkustelua.

Lisätietoja: K-kauppias Jussi Pajuniemi, puh. 040 701 4685

Intersport Finland Oy on Suomen urheilukaupan markkinajohtaja. Intersport-kauppoja on yli 5 500 yhteensä 44 maassa. K-ryhmään kuuluva Intersport Finland Oy on yhtiön osakas ja omistaa Intersport-, Budget Sport- ja The Athlete`s Foot -lisenssit maassamme. Suomessa on 53 Intersport-kauppaa ja intersport.fi-verkkokauppa.www.intersport.fi

K – Jotta kaupassa olisi kiva käydä.