Pennaset K-Supermarket Lehmon K-kauppiaiksi

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 18.1.2018

Maaliskuun alusta Kai-Heikki ja Niina Pennanen aloittavat Lehmon K-Supermarketin kauppiaina. Pennaset ovat toimineet Polvijärven K-Market Nuotan kauppiaina kymmenen vuotta.

Joensuussa asuvat Pennaset jättävät haikein mielin Polvijärven mutta tarttuvat innolla uuden kaupan tuomiin mahdollisuuksiin. ”Lehmon alue on tuttu, koska Niina työskenteli ennen kauppiasuraa Perloksen eri tehtailla”, kertoo Kai-Heikki.

Pennaset kertovat K-Supermarket Lehmon olevan hyvässä kunnossa ja kauppa tulee uudistumaan K-Supermarket ketjun uuden konseptin mukaiseksi ja uudistukset alkavat näkyä kaupassa heti kevään aikana.

”Lähinnä kauppiaiden sydäntä ovat hedelmät- ja vihannekset, kaupassa paistetut leivät ja leivonnaiset sekä palvelutiski”, Kai-Heikki listailee. ”Mutta ensin kotiudumme rauhassa uuteen kauppaan ja tutustumme henkilökuntaamme sekä asiakkaisiin”.

Kai-Heikki ja Niina ovat kunnostautuneet kasvattajakauppiaina, mikä tarkoittaa uusien kauppiaiden kouluttamista ja perehdyttämistä kauppiasuralle. Tästä Pennaset ovat pokanneet valtakunnallisen Vuoden kasvattajakauppias-palkinnon vuonna 2016.

Lisätietoja: K-kauppias Kai-Heikki Pennanen puh. 050 555 7095

K-Supermarketit ovat tavallista parempia ruokakauppoja, jotka tarjoavat asiakkailleen aina ajankohdan parhaat raaka-aineet ja ideat niin arjen kuin juhlankin ruoanlaittoon. K-Supermarket-kauppias henkilökuntineen rakentaa kauppansa valikoiman oman asiakuntansa mukaan tarjoten runsaasti sekä paikallisia lähituotteita että erikoisuuksia. Monipuolisilla valikoimilla, vastuullisesti toimien ja parasta palvelua tarjoten inspiroimme asiakkaitamme innostumaan ja onnistumaan omassa ruoanlaitossaan! K-Supermarket-ketjuun kuuluu runsaat 220 kauppaa.  www.k-supermarket.fi

Avainsanat: