Petri Tervahartiala aloittaa K-Market Haarajoen uutena kauppiaana

K-Market Haarajoki Järvenpäässä saa uuden kauppiaan 1.9., kun entiset kauppiaat Helge ja Mervi Salmenaho siirtyvät eläkkeelle. Kauppiaana aloittaa Petri Tervahartiala.

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 1.9.2017

Haarajoella 27 vuotta kauppiaina toimineet Helge ja Mervi Salmenaho siirtyvät eläkkeelle ja kiittävät asiakkaitaan kuluneista vuosista sekä toivottavat menestystä uudelle kauppiaalle.

Petri Tervahartiala siirtyy Haarajoelle Hyvinkäältä, missä hän on toiminut K-Market Hakalantorin kauppiaana vuodesta 2013 lähtien. Aiemmin Petri on toiminut K-kauppiaana myös Keravalla.

”Aion jatkaa K-Market Haarajoella entisten kauppiaiden Helgen ja Mervin tekemää hyvää työtä. Toivotan kaikki entiset ja uudet asiakkaat tervetulleiksi tutustumaan uuteen kauppiaaseen sekä kertomaan toiveita kaupan kehittämiseksi”, sanoo Petri.

K-Market Haarajoki työllistää yhdeksästä yhteentoista kaupan alan ammattilaista, jotka siirtyvät vanhoina työntekijöinä uuden kauppiaan palvelukseen.

Lisätietoja: K-kauppias Petri Tervahartiala, puh. 040 503 6248.

Suomessa on tällä hetkellä noin 1200 K-kauppiasta, joista ruokakauppiaina toimii noin 900 yrittäjää. K-kauppiasyrittäjä tuo hyvän palvelun, osaamisen ja paikallistuntemuksen kautta lisävoimaa ketjutoimintaan. K-kauppiaat vastaavat kauppansa asiakastyytyväisyydestä, henkilökunnasta ja liiketoiminnan tuloksellisuudesta.