Pilvi Ala-Huikku kolmen K-Marketin kauppiaaksi Lohjalla

KESKO ALUETIEDOTE 12.1.2017

Pilvi Ala-Huikku (35) aloittaa K-kauppiasuransa 20. helmikuuta Lohjan K-Market Puistokadun kauppiaana. Loppukesään mennessä Pilvin vastuulle siirtyvät myös Laurinkadun ja Veijolantien K-Marketit.

Tuoreen K-kauppiaan tavoitteena on kehittää kaupoistaan inspiroivia, ystävällisiä ja valikoimiltaan monipuolisia ruokakauppoja.

"Sesongit tulevat näkymään kauppojen valikoimissa vahvasti, ja aion panostaa valikoimassa myös paikallisesti tuotettuihin lähituotteisiin. Toivon asiakkailta paljon palautetta, jotta pääsen kehittämään kauppojen valikoimia asiakkaiden toiveita vastaaviksi", K-kauppias Pilvi Ala-Huikku sanoo.

Yrittäjähenkinen kauppias on pyörittänyt aiemmin lähes kymmenen vuoden ajan omaa kotipalveluyritystään. "Kauppiasura kävi mielessä jo vuosia sitten työskennellessäni opiskeluaikoina K-Supermarketissa Espoossa. Nyt päätin aloittaa K-kauppiasurani ja samalla alkaa uusi vaihe elämässäni. Kauppiasurassa minua kiehtovat työn monipuolisuus, kohtaamiset asiakkaiden kanssa sekä yrittämisen vapaus", Pilvi kertoo.

Pilvin kaupat ovat entisiä Siwoja, ja niiden työllistämät runsaat 20 työntekijää siirtyvät Pilvin palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Pilvi Ala-Huikun perheeseen kuuluvat aviomiehen lisäksi kahdeksan-, kuusi- ja kaksivuotiaat pojat.

Siwat ja Valintatalot K-Marketeiksi ja K-kauppiaiden hallintaan

Siwat ja Valintatalot muutetaan K-Marketeiksi, ja tänä vuonna jopa 200 entistä Siwaa ja Valintataloa saa K-kauppiaan. Kaikki K-Marketeiksi muutetut kaupat on siirretty K-kauppiaiden hallintaan vuoden 2018 aikana. K-ryhmän uudessa liiketoimintamallissa yhdellä kauppiaalla voi olla useita kauppoja.

Pilvi Ala-Huikun kaupat Lohjalla:

• 20.2.2017 alkaen: K-Market Puistokatu (os. Puistokatu 23)
  • 7/2017 alkaen: Siwa Veijolantie (os. Veijolantie 7; muutetaan K-Marketiksi viikolla 11)
  • 8/2017 alkaen: Siwa Laurinkatu (os. Laurinkatu 47; muutetaan K-Marketiksi viikolla 13)

Kuva K-kauppias Pilvi Ala-Huikusta liitteenä

K-kauppias Pilvi Ala-Huikku, puh. 040 842 6277.

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: