Polvijärven K-Market Nuottaa vetämään Sami ja Jonna Vartiainen

K-RYHMÄ ALUETIEDOTE 6.2.2018

Sami (38) ja Jonna (36) Vartiainen aloittavat kauppiasuransa 26.2. Polvijärven K-Market Nuotassa. Sami on työskennellyt K-Citymarketeissa Pohjois-Karjalassa jo 15 vuoden ajan ja Jonna tulee kaupan työhön mukaan koulunkäynnin ohjaajan tehtävistä.

Kiehtova, monipuolinen kauppiastyö

Sami ja Jonna kertovat, että heitä kiehtoo kauppiasurassa sen monipuolisuus ja ihmisläheisyys. ”Ei tule kahta samanlaista päivää”, Sami vakuuttaa.

Sami on työskennellyt 15 vuoden ajan maakunnan K-Citymarketeissa erilaisissa tehtävissä, viimeisimpänä tavaratalojohtajana Lieksan K-Citymarketissa. K-ryhmän kauppiasvalmennuksen hän aloitti syksyllä 2016 Polvijärvellä K-Market Nuotassa ja jatkoi sieltä Lehmon K-Supermarketiin, jossa suoritti lopun valmennuksesta. ”Haluan esittääkin kiitokseni kasvattajakauppiailleni Kai-Heikki Pennaselle ja Silja Törröselle antoisasta valmennusvuodesta”, kiittelee Sami.

Jonnalla on kaupallisen koulutuksen lisäksi lähihoitajan koulutus ja hän on työskennellyt viimeiset vuodet koulunkäynnin ohjaajana.

Hyvä fiilis saa näkyä ja kuulua!

”K-Market Nuotta tulee olemaan asiakkaidensa näköinen kauppa, valikoimat räätälöimme asiakkaillemme juuri sopivaksi ja pidämme huolen siitä, että ajankohtaiset ja uutuustuotteet löytyvät meiltä” lupaavat Vartiaiset. ”Panostamme tuoreuteen sekä iloiseen ja ystävälliseen asiakaspalveluun. Hyvä fiilis saa näkyä ja kuulua!”, Sami ja Jonna hehkuttavat. ”Asiakkaillemme esitämme toiveen, että tulevat rohkeasti juttusille kertomaan toiveistaan valikoiman ja palveluiden suhteen”.

K-Market Nuotta työllistää kauppiasparin lisäksi 7-9 kaupan ammattilaista, jotka jatkavat vanhoina työntekijöinä Vartiaisten palveluksessa.

Samin ja Jonnan perheeseen kuuluvat 14-vuotias tytär sekä 10- ja 7-vuotiaat pojat. Vapaa-aika kuluu pitkälti lasten harrastusten parissa.

Lisätietoja: K-kauppias Sami Vartiainen, puh. 050 597 3856

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi.

Avainsanat: