Porin Sampolaan nousee liikerakennus – päätoimijaksi K-Market

Osoitteeseen Kouvonraitti 3 rakennetaan liikerakennus, johon tulee päävuokralaiseksi K-Market-ketjun ruokakauppa. Rakentaminen alkaa tämän vuoden loka-marraskuussa ja valmistuu kesällä 2019.

Uuden K-Marketin kauppias julkistetaan vasta lähempänä kaupan avausajankohtaa. K-ruokakaupan lisäksi liikerakennukseen tulee vuokralaisiksi myös Sampolan Lämpö ja Huolto Oy.

– Sampola on iso ja elinvoimainen asuinalue. Näemme K-Marketilla olevan hyvät menestymisedellytykset alueella. Kauppa parantaa alueen kaupallisia palveluita ja lisää huomattavasti päivittäistavaroiden ostomahdollisuuksia laajan valikoimansa kautta, kertoo K-ryhmän Lounais-Suomen aluejohtaja Olli Setänen.

Uusi liikerakennus on pinta-alaltaan noin tuhat neliötä. Kiinteistön rakennuttaa Kiinteistö Oy Iskonraitti ja rakentajana toimii MVR-Yhtymä Oy.

K-ryhmän aluejohtaja Olli Setänen, p. 050 053 6421
Rakennuttajaa edustaa Ville Kotka, p. 040 591 7579

K-Market on moderni kylä- tai kaupunkiyhteisön keskus, 2020-luvun kyläkauppa, lähellä jokaista suomalaista. K-Marketissa kaikki hyvä on lähellä, asioiminen on helppoa ja nopeaa sekä palvelu ystävällistä. K-Marketin kauppias luo valikoiman ja palvelut omien asiakkaiden toiveiden mukaisesti, joten jokainen K-Market on lähialueensa asiakkaiden näköinen. Kaupassa on asiakkaille sopiva monipuolinen valikoima, kattavat palvelut sekä luotettava kilpailukykyinen hintataso. www.k-market.fi

Yrityksestä

K-ryhmän noin 43 000 hengen porukka työskentelee päivittäin, jotta asiakkaiden olisi kiva käydä kaupoissamme kahdeksassa maassa. Autamme yli 1 800 kauppaamme palvelemaan asiakkaitaan päivittäistavarakaupassa, rakentamisen ja talotekniikan kaupassa sekä autokaupassa. Teemme työtämme suurella sydämellä huomioiden samalla yhteiskuntaa ja ympäristöä. Olemme maailman vastuullisin ruokakauppa ja uudistuaksemme kokeilemme innolla uutta.